Chiar dacă setezi pe recirculare, tot mai bagă din când în când aer de afară, ca să nu se acumuleze codoi. Cică ălea ne-auto fac chestia asta în baza unui timer, cele auto au ceva senzori de calitate a aerului (l@u se știe cel mai bine cu senzorii)
.
Eu folosesc auto, fără recirculare.
Pai are 3 pozitii, fara recirculare, recirculare, si recirculare auto, dar pe auto intrebam de unde stie de calitatea aerului?..
De la senzorul din cutiuța oglinzii centrale.
Deci sa nu consum fasole, ca ma izoleaza de exterior, sau?
Intotdeauna am avut impresia ca senzorul e sub capota undeva, asa e logic, sa inchida inainte sa te polueze inauntru...chiar am vazut o chestie la care merge o mufa, fara sa am habar ce e..ala o fi...pe la grilele sub parbriz..dar pe ce principiu merge..ma depaseste..
Senzorul de la oglindă are rolul de a verifica aerul din habitaclu și a-l împrospăta dacă se simte efectul consumului de fasole.
Nu e chiar asa, la Megane I (are AC manual, insa e la fel si la Scenic cu clima auto) de ex. ca sa treci pe recirculare fie apesi un buton, fie pui rotita de comanda a ventilatorului pe pozitia de recirculare si nu are cum sa iasa din modul respectiv. Idem si la Opel, unde tot AC manual are. La Leguma am clima automata insa nu a trecut niciodata automat de pe recirculare, mi-am dat seama ca am uitat-o pe recirculare cand a inceput sa se abureasca parbrizul. Idem si la Toyota. Idem si la Kia. La asta din urma insa, daca activez senzorul de calitate a aerului, trece singura pe recirculare cand e nevoie. Stiu ca am vazut si la L2 facelift ca avea asa ceva, m-am mirat ca la L3 nu au mai pus.
Pai asa face, trece singura la mine, sub grial de parbriz, langa chederul capotei e un senzor atarnat, cu niste fire care merg undeva, ala o fi? Altceva ce sa faca?
Vad ca pe roata de comanda din dreapta ai doi martori, unul pentru recircularea clasica (in stanga), altul pentru recircularea in functie de calitate aerului (in dreapta). In functie de cum e setata se poate sa treaca automat pe recirculare sau sa ramana permanent...
marksman
7 May 2016, 13:51
QUOTE(argon @ 7 May 2016, 11:36)
Pai are 3 pozitii, fara recirculare, recirculare, si recirculare auto, dar pe auto intrebam de unde stie de calitatea aerului?..
De la un senzor plasat pe traiectoria admisiei aerului pentru habitaclu.
La VAG senzorul ala e plasat in partea opusa volanului, unde e gura de admisie aer. B5.5 nu stiu daca are, dar de la B6 (Golf 5) in sus, exista incepand din 2007. Cand am cumparat masina, senzorul ala era defect. Nu l-am schimbat nici acum, pentru ca se colmateaza repede cu praf mioritic si iar decedeaza. De multe ori are prostul obicei de a bloca recircularea pe inchis, asa ca nici nu-l voi schimba vreodata. Costa intre 150 - 350 lei, functie de provenienta.
Deci...wtf e asta...am băgat codul pe net, nimic, nu există piesa pe tot netul...nu are legătură cu vasul de expansiune, doar îl folosește ca suport..
espacern
7 May 2016, 19:25
E pentru senzor de nivel lichid spalare!.....n-ai asa ceva pe fulopsan?
Mai bagi o fisa? Vasul de lichid spălare e în colțul opus, sub bara, nu pe vasul de expansiune. Și asta din poza nu comunică de nici un fel cu interiorul vasului de răcire .
espacern
7 May 2016, 19:43
Daca bagi tu o bancnota i-ti spun exact ce corespunde la cod.....ca esti glumet si asta costa!
O fi ceva top secret, dacă www nu a auzit de el..
espacern
7 May 2016, 19:53
Am inteles....ramai in necunostinta atunci!
ursul_bipolar
7 May 2016, 19:55
Daca i-ai zis sa bage o bancnota, de asta inca mai cauta pe www
Nu-s chiar așa curios încât să bag bancnote, dar mersi de oferta.
espacern
7 May 2016, 20:01
QUOTE(argon @ 7 May 2016, 19:57)
Nu-s chiar așa curios încât să bag bancnote
Una nu e mai multe......si vara/nui ca iarna!
BN64FLO
7 May 2016, 21:25
Mi se pare mie sau aia e o mufa goala, cu capac pe ea?
Argoane, lasa ca te lamuresc io !
Lamuresteliniutama ...si mai e o mufa goala fara nimic în ea deasupra radiatorului.
senzor capotă?
Nope, ala este, stergatoarele nu pornesc cu capota sarita.
Naiba stie, a mea nu are nimic. Dar pe net vad ca mai sunt 2.0 dCi cu ceva acolo, parca chiar mai mult decat o simpla mufa. Poate ca, de fapt, tie iti lipseste ceva de acolo.
marian-j
10 May 2016, 22:06
QUOTE(espacern @ 7 May 2016, 21:01)
Una nu e mai multe......si vara/nui ca iarna!
Hai, bre, coane, că mă facuși curios.Ce naiba îi aia?
[attachmentid=1628032958]
Bancnota e de colecție.Este una dintre primele apărute.
Dacă nu ajunge, mai pun una portocalie.Da-i cam jerpelită.
În neștiință mea mă lămurește cineva ce e drăcia asta si ce rol are?
dan22y
13 May 2016, 18:04
Amplificatorul unitatii audio.
Eu zic ca e "Ampli Tuner Cabasse", adica fix ce scrie pe el.
Bine bine, dar ce face chestia aia? Inteleg ca amplicifica, dar nu sesizez nici o diferenta fata de o maisna cu amplificatorul built in HU.
Pai la tine nu incapea ala in bord, are nevoie de racire etc. E varf de gama, ce naiba
!
cj98czh
13 May 2016, 19:28
QUOTE(argon @ 13 May 2016, 19:52)
Bine bine, dar ce face chestia aia? Inteleg ca amplicifica, dar nu sesizez nici o diferenta fata de o maisna cu amplificatorul built in HU.
Si iti este lene sa dai o cautare cu prietenul google sau nu pricepi alta limba?
R E M U S
13 May 2016, 19:41
Sau poate doar se lauda?
cj98czh
13 May 2016, 19:44
Nu, nu ca asta nu se face
asa este el
Nu e nimic de laudat, chestia aia e degeaba, csenoanele la fel, fara faza lunga sau proicetoare cand nu se poate cu lunga nu se vede mare lucru. Solutii?
AndreiMR
16 May 2016, 09:23
Sunt reglate cum trebuie? Chiar daca au autoleveling in mod normal se mai poate regla si farul. Daca nu, alte becuri...ori fi foarte batrane. La CX-7 am schimbat ambele becuri xenon inainte sa o dau si se vedea o imbunatatire serioasa a luminii...le-am schimbat tot cu becuri OEM deci nu se punea problema de diferenta data de modelul/marca becului.
LE: Acum am vazut ca ai xenon cu lupa, la FL...e posibil sa fie arse lupele, sau ma rog, oglinda din interiorul lor.
Autolevelingul functioneaza cum trebuie, problema e cu intensitatea, oricum ma enerveaza si culoarea, poate de asta mi se pare ca nu lumineaza cum trebuie. Becurile actuale sunt OEM din reprezentanta.
cj98czh
16 May 2016, 09:27
Dai jos farurile, cureti lupele, pui becuri noi
si o sa ai lumina cum trebuie
Te-ai scos ... ai de dat doar vreo 450 ron pe becuri ..
dar probabil ca nu o sa cumperi tu in veci becuri noi
Pishky a inlocuit lupele si e foarte multumit. Putin probabil ca cele originale sa mai fie zdravene, mai ales daca au fost folosite si pe post de DRL.
cj98czh
16 May 2016, 09:32
Se poate incerca curatarea lor ... eu la passat le-am curata cu o carpa de bumbac si spirt medicinal ... am muradarit carpa de numa numa
si lumina este mult mai ok ... eu nu am avut probleme nici inainte dar dupa curatare a devenit mult mai intensa ..
Lasa-l ca si asa il costa becurile
Asta o sa fac, le curat, sigur sunt afumate dupa atata timp de functionare.
cj98czh
16 May 2016, 09:38
Curatare poate rezolva ceva dar numai daca pui si becuri noi ... altfel este degeaba.
Nu au capatat nuante rozulii sau multicolore becurile cand te uiti la ele? Ala este primul semn ca iti sunt pe duca ..
Nu stiu de ce dracu D1S sunt aproape duble ca si pret fata de D2S ... tu ai varianta mai scumpa ..
La EMAG sunt la 250 ron/buc.
Sa nu faci gresala sa te arunci la chinezarii ca dai banii de pomana si dupa scurt timp tot la Osram sau Philips ajungi ..
Nu prea merg noaptea, dar m-a prins pe drum, ploaie, ceata, cu proiectoare + csenonul a fost ok vizibilitatea, dar doar cu cnesonul era mai nasol.
In rest, bag km si motorina, alte probleme nu sunt.
Nu pricep cum te ajuta proiectoarele, alea bat puternic la cativa metri in fata masinii si in sant. Ma indoiect ca farurile tale nu bat la 7-8m in fata masinii.
Bat cat trebuie sa bata, dar intensitatea/culoarea e asa natura ca pe ud nu te ajuta deloc, cum ii dau lumina calda, vad bine
cj98czh
16 May 2016, 10:43
Ma argoane poate iti trebuie un control oftalmologic ... intradevar xenon pe ud si ceata au un dezavantaj dar sa mi se para ca nu vad nu prea mi s-a intamplat si am fost cu destule marci echipate cu xenon OEM ... ori farurile tale au o problema ... dar oricum cand ai vazut cat costa .... vad ca problema ta incet, incet incepe sa dispara
Nu dispare nici o problema, cel putin pe ud, cu marcaje pe asfalt ca la noi, e dezastru.
Laurentziu83
16 May 2016, 10:50
Cauti in dezmembrari faruri pt becuri clasice si ai rezolvat.
Poate faci sa mearga in continuare reglajul automat de inaltime.
Nu vreau faruri clasice, eventual bec csenon cu lumina mai calda?!
R19/16v
16 May 2016, 10:54
Ziceti ca clasice cu niste naitbrekere e mai okei?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.