Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
gabize
Chiar dacă setezi pe recirculare, tot mai bagă din când în când aer de afară, ca să nu se acumuleze codoi. Cică ălea ne-auto fac chestia asta în baza unui timer, cele auto au ceva senzori de calitate a aerului (l@u se știe cel mai bine cu senzorii) tongue.gif.

Eu folosesc auto, fără recirculare.
argon
Pai are 3 pozitii, fara recirculare, recirculare, si recirculare auto, dar pe auto intrebam de unde stie de calitatea aerului?..
gabize
De la senzorul din cutiuța oglinzii centrale.
argon
Deci sa nu consum fasole, ca ma izoleaza de exterior, sau?

Intotdeauna am avut impresia ca senzorul e sub capota undeva, asa e logic, sa inchida inainte sa te polueze inauntru...chiar am vazut o chestie la care merge o mufa, fara sa am habar ce e..ala o fi...pe la grilele sub parbriz..dar pe ce principiu merge..ma depaseste..
gabize
Senzorul de la oglindă are rolul de a verifica aerul din habitaclu și a-l împrospăta dacă se simte efectul consumului de fasole. biggrin.gif
b06fcn
Nu e chiar asa, la Megane I (are AC manual, insa e la fel si la Scenic cu clima auto) de ex. ca sa treci pe recirculare fie apesi un buton, fie pui rotita de comanda a ventilatorului pe pozitia de recirculare si nu are cum sa iasa din modul respectiv. Idem si la Opel, unde tot AC manual are. La Leguma am clima automata insa nu a trecut niciodata automat de pe recirculare, mi-am dat seama ca am uitat-o pe recirculare cand a inceput sa se abureasca parbrizul. Idem si la Toyota. Idem si la Kia. La asta din urma insa, daca activez senzorul de calitate a aerului, trece singura pe recirculare cand e nevoie. Stiu ca am vazut si la L2 facelift ca avea asa ceva, m-am mirat ca la L3 nu au mai pus.
argon
Pai asa face, trece singura la mine, sub grial de parbriz, langa chederul capotei e un senzor atarnat, cu niste fire care merg undeva, ala o fi? Altceva ce sa faca?
b06fcn
Vad ca pe roata de comanda din dreapta ai doi martori, unul pentru recircularea clasica (in stanga), altul pentru recircularea in functie de calitate aerului (in dreapta). In functie de cum e setata se poate sa treaca automat pe recirculare sau sa ramana permanent...
marksman
QUOTE(argon @ 7 May 2016, 11:36)
Pai are 3 pozitii, fara recirculare, recirculare, si recirculare auto, dar pe auto intrebam de unde stie de calitatea aerului?..
*


De la un senzor plasat pe traiectoria admisiei aerului pentru habitaclu.

La VAG senzorul ala e plasat in partea opusa volanului, unde e gura de admisie aer. B5.5 nu stiu daca are, dar de la B6 (Golf 5) in sus, exista incepand din 2007. Cand am cumparat masina, senzorul ala era defect. Nu l-am schimbat nici acum, pentru ca se colmateaza repede cu praf mioritic si iar decedeaza. De multe ori are prostul obicei de a bloca recircularea pe inchis, asa ca nici nu-l voi schimba vreodata. Costa intre 150 - 350 lei, functie de provenienta.

argon
Deci...wtf e asta...am băgat codul pe net, nimic, nu există piesa pe tot netul...nu are legătură cu vasul de expansiune, doar îl folosește ca suport..
espacern
E pentru senzor de nivel lichid spalare!.....n-ai asa ceva pe fulopsan?
argon
Mai bagi o fisa? Vasul de lichid spălare e în colțul opus, sub bara, nu pe vasul de expansiune. Și asta din poza nu comunică de nici un fel cu interiorul vasului de răcire .
espacern
Daca bagi tu o bancnota i-ti spun exact ce corespunde la cod.....ca esti glumet si asta costa!
argon
O fi ceva top secret, dacă www nu a auzit de el..
espacern
Am inteles....ramai in necunostinta atunci!
ursul_bipolar
Daca i-ai zis sa bage o bancnota, de asta inca mai cauta pe www biggrin.gif
argon
Nu-s chiar așa curios încât să bag bancnote, dar mersi de oferta.
espacern
QUOTE(argon @ 7 May 2016, 19:57)
Nu-s chiar așa curios încât să bag bancnote

Una nu e mai multe......si vara/nui ca iarna!
BN64FLO
Mi se pare mie sau aia e o mufa goala, cu capac pe ea? blink.gif
dr_mKe
Argoane, lasa ca te lamuresc io !
argon
Lamuresteliniutama ...si mai e o mufa goala fara nimic în ea deasupra radiatorului.
gabize
senzor capotă? huh.gif
argon
Nope, ala este, stergatoarele nu pornesc cu capota sarita.
mars
Naiba stie, a mea nu are nimic. Dar pe net vad ca mai sunt 2.0 dCi cu ceva acolo, parca chiar mai mult decat o simpla mufa. Poate ca, de fapt, tie iti lipseste ceva de acolo.

marian-j
QUOTE(espacern @ 7 May 2016, 21:01)
Una nu e mai multe......si vara/nui ca iarna!
*


Hai, bre, coane, că mă facuși curios.Ce naiba îi aia? unsure.gif
[attachmentid=1628032958]
Bancnota e de colecție.Este una dintre primele apărute.
Dacă nu ajunge, mai pun una portocalie.Da-i cam jerpelită. blush.gif

argon
În neștiință mea mă lămurește cineva ce e drăcia asta si ce rol are?
dan22y
Amplificatorul unitatii audio.
mars
Eu zic ca e "Ampli Tuner Cabasse", adica fix ce scrie pe el.
argon
Bine bine, dar ce face chestia aia? Inteleg ca amplicifica, dar nu sesizez nici o diferenta fata de o maisna cu amplificatorul built in HU.
mars
Pai la tine nu incapea ala in bord, are nevoie de racire etc. E varf de gama, ce naiba wink.gif!
cj98czh
QUOTE(argon @ 13 May 2016, 19:52)
Bine bine, dar ce face chestia aia?  Inteleg ca amplicifica, dar nu sesizez nici o diferenta fata de o maisna cu amplificatorul built in HU.
*




Si iti este lene sa dai o cautare cu prietenul google sau nu pricepi alta limba?
R E M U S
Sau poate doar se lauda?
cj98czh
Nu, nu ca asta nu se face smile.gif asa este el smile.gif
argon
Nu e nimic de laudat, chestia aia e degeaba, csenoanele la fel, fara faza lunga sau proicetoare cand nu se poate cu lunga nu se vede mare lucru. Solutii?
AndreiMR
Sunt reglate cum trebuie? Chiar daca au autoleveling in mod normal se mai poate regla si farul. Daca nu, alte becuri...ori fi foarte batrane. La CX-7 am schimbat ambele becuri xenon inainte sa o dau si se vedea o imbunatatire serioasa a luminii...le-am schimbat tot cu becuri OEM deci nu se punea problema de diferenta data de modelul/marca becului.

LE: Acum am vazut ca ai xenon cu lupa, la FL...e posibil sa fie arse lupele, sau ma rog, oglinda din interiorul lor.
argon
Autolevelingul functioneaza cum trebuie, problema e cu intensitatea, oricum ma enerveaza si culoarea, poate de asta mi se pare ca nu lumineaza cum trebuie. Becurile actuale sunt OEM din reprezentanta.
cj98czh
Dai jos farurile, cureti lupele, pui becuri noi smile.gif si o sa ai lumina cum trebuie smile.gif

Te-ai scos ... ai de dat doar vreo 450 ron pe becuri .. smile.gif dar probabil ca nu o sa cumperi tu in veci becuri noi smile.gif
MuciX
Pishky a inlocuit lupele si e foarte multumit. Putin probabil ca cele originale sa mai fie zdravene, mai ales daca au fost folosite si pe post de DRL.
cj98czh
Se poate incerca curatarea lor ... eu la passat le-am curata cu o carpa de bumbac si spirt medicinal ... am muradarit carpa de numa numa smile.gif si lumina este mult mai ok ... eu nu am avut probleme nici inainte dar dupa curatare a devenit mult mai intensa ..

Lasa-l ca si asa il costa becurile smile.gif
argon
Asta o sa fac, le curat, sigur sunt afumate dupa atata timp de functionare.
cj98czh
Curatare poate rezolva ceva dar numai daca pui si becuri noi ... altfel este degeaba.

Nu au capatat nuante rozulii sau multicolore becurile cand te uiti la ele? Ala este primul semn ca iti sunt pe duca ..

Nu stiu de ce dracu D1S sunt aproape duble ca si pret fata de D2S ... tu ai varianta mai scumpa ..

La EMAG sunt la 250 ron/buc.

Sa nu faci gresala sa te arunci la chinezarii ca dai banii de pomana si dupa scurt timp tot la Osram sau Philips ajungi ..
argon
Nu prea merg noaptea, dar m-a prins pe drum, ploaie, ceata, cu proiectoare + csenonul a fost ok vizibilitatea, dar doar cu cnesonul era mai nasol.

In rest, bag km si motorina, alte probleme nu sunt.
St
Nu pricep cum te ajuta proiectoarele, alea bat puternic la cativa metri in fata masinii si in sant. Ma indoiect ca farurile tale nu bat la 7-8m in fata masinii.
argon
Bat cat trebuie sa bata, dar intensitatea/culoarea e asa natura ca pe ud nu te ajuta deloc, cum ii dau lumina calda, vad bine huh.gif
cj98czh
Ma argoane poate iti trebuie un control oftalmologic ... intradevar xenon pe ud si ceata au un dezavantaj dar sa mi se para ca nu vad nu prea mi s-a intamplat si am fost cu destule marci echipate cu xenon OEM ... ori farurile tale au o problema ... dar oricum cand ai vazut cat costa .... vad ca problema ta incet, incet incepe sa dispara smile.gif smile.gif
argon
Nu dispare nici o problema, cel putin pe ud, cu marcaje pe asfalt ca la noi, e dezastru.
Laurentziu83
Cauti in dezmembrari faruri pt becuri clasice si ai rezolvat. biggrin.gif

Poate faci sa mearga in continuare reglajul automat de inaltime.
argon
Nu vreau faruri clasice, eventual bec csenon cu lumina mai calda?!
R19/16v
Da-le jos!

http://www.pieseauto.ro/faruri/renault/lag...1165850625.html
http://www.pieseauto.ro/faruri/renault/lag...-569412334.html

PS Siguranta de la ABS e a 5a, de sus in jos wink.gif

16 May 2016, 11:54:
S-a grabit Laurentiu... smile.gif
argon
Ziceti ca clasice cu niste naitbrekere e mai okei?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.