Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
ESP-ul creca-i defect, bec in bord are, da nu se aprinde mellow.gif ABS si AFU are si alea merg in schimb...
cdadan
QUOTE(argon @ 13 Dec 2011, 09:02)
Numai ca atunci cand dau de drum mai bun si liber e mai nasol ca la 120 sare de 4000 rpm  mad.gif
*


Asa-i si la mine. In a 4-a. happy.gif
kum
Voi nu vedeti ma ca asta-si bate joc de voi? Special arunca o fumigena din asta, ca sa-si mentina jurnalul in viata... A vazut ca incet-incet s-a cam saturat lumea sa abereze pe aici, si tre' sa faca ceva sa-l revergoreze din cand in cand. Si cum nu prea are ce sa scrie despre masina (la modul serios), mai baga cate o aberatie din asta la care unii chiar pun botu' si mai apar cate 20 de posturi. sad.gif
argon
Nu am aruncat nimic, numai ca unii ca tine ce habar nu au de masini care au avut o lesinatura de Logan 1.4 si acum su sarit la altceva ce li se pare enterprise au impresia asta. Si restul de 98 % nu au mers vreodata cu un megan de 1.4 dar isi dau cu parerea. Mai sunt pe forum din pacate doar vreo 2 meganari de 1.4 si nu-s prea activi.
kum
Da ma argonel. Stim!
Si ia mai zi tu cum ii dai talpa-n panta de 7% cu a cincea la 2000 rpm si vreo 50-60 la ora radmasa.gif radmasa.gif
pishky
QUOTE(kum @ 13 Dec 2011, 14:06)
Da ma argonel. Stim! 
Si ia mai zi tu cum ii dai talpa-n panta de 7% cu a cincea la 2000 rpm si vreo 50-60 la ora radmasa.gif radmasa.gif
*



o calca fin ca are esp-ul stricat si ii e frica sa nu decoleze, ce nu intelegi?
tot incearca astia cu boeingurile lor sa il faca la liniute, merg ei acolo subsonic, dar cand ii da argon si tr a II-a s-a terminat - trece la mach 2 .........vruuuuuuum si le da linistea (ca doar e supersonic)
hitman1234
QUOTE(argon @ 13 Dec 2011, 09:02)
mai nasol ca la 120 sare de 4000 rpm  mad.gif
*



group_pointing.gif
kum
Ce te razi ma de racheta? mad.gif
N-auzi ca-i da cu-a 5-a in panta de 7%?
hitman1234
Da' n-a zis ce-l tracteaza in timpul asta..
MuciX
N-a zis ca urca... poate cobora smile.gif

13 Dec 2011, 16:06:
LE: A zis ca urca mea culpa blush.gif
Imi iau si eu megan.
Filip
Nu stiu ce serpentine urca argon cu a 5-a, cand eu stiu ca o curba de serpentina schimba directia de mers cu 180 de grade. O asemenea curba n-are cum sa fie abordata cu mai mult de 30 km/h, si cu mai mult de treapta a 2-a. Or fi serpentine a la Deva. Si sa mergi cu 50-60 km/h in a 5-a mi se pare o prostie. Cred ca nici cand mergeam cu AUV si n-aveam bani de benzina, nu chinuiam asa masina.
hitman1234
Ajuta experienta din giratorii, s-a antrenat pentru asa ceva...noobs
Shush
Cu RCA-ul la limuzina cum stai ?
Iulikk
Cică își face ercea la ergeaevtin.
AR-18-MOS
QUOTE(Filip @ 13 Dec 2011, 16:16)
[...]schimba directia de mers cu 180 de grade. O asemenea curba n-are cum sa fie abordata cu mai mult de 30 km/h, si cu mai mult de treapta a 2-a..
*


Daca eu cu Loganul intru cu 50-60Km/h in tr a2-a pe Piatra Craiului, atunci poate si argon cu plasticul ala.
Shush
QUOTE(AR-18-MOS @ 13 Dec 2011, 18:54)
Daca eu cu Loganul intru cu 50-60Km/h in tr a2-a pe Piatra Craiului, atunci poate si argon cu 90Km/h in treapta a 5-a (ca sa nu consume mult) cu plasticul ala.
*


Ai mancat niste cuvinte.
AR-18-MOS
Argon iesind cu 80Km/h in tr a5-a dintr-o stanga 3 cu bile pe interior.
user posted image
Iulikk
Ala nu-i argon. Daca era argon, masina avea jantele galbene wink.gif .
Filip
QUOTE(AR-18-MOS @ 13 Dec 2011, 18:54)
Daca eu cu Loganul intru cu 50-60Km/h in tr a2-a pe Piatra Craiului, atunci poate si argon cu plasticul ala.
*


M-ai facut sa-mi aduc si eu aminte de o faza, intram de pe o bretea pe autostrada bucuresti pitesti - si nu stiu ce mi-a venit ca pe spirala aia care te baga pe autostrada sa o tin constant in a 2-a la 4000 rpm. Nu stiu ce viteza aveam ca nu indica corect vitezometrul, dar statea masina ca pe sine, nu derapa, nu nimic. Aveam bara stabilizatoare de papuc diesel montata, poate a ajutat si aia. icon_mrgreen.gif
Dar totusi, sa iei o curba cu a 5-a... deci nu pot sa-mi inchipui. E ca si cum as zice eu ca am sanse cu AUV sa scot 14 secunde la "quarter mile". rolleyes.gif
argon
QUOTE(Shush @ 13 Dec 2011, 19:47)
Cu RCA-ul la limuzina cum stai ?
*



BEton, am luat vreo 3 ca era la oferta, sa fie!
vallyyy
QUOTE(Iulikk @ 13 Dec 2011, 18:48)
Cică își face ercea la ergeaevtin.
*



Nu stiu ce dracu i-a apucat pe astia cu dusterul lor,dar eu la ei mi-am facut RCA si sunt chiar ok,transport gratuit la domiciliu,ca si locatie sediul lor e undeva pe B-dul Unirii
DMP
QUOTE(Iulikk @ 13 Dec 2011, 19:48)
Cică își face ercea la ergeaevtin.
*



Corect e prin RCA Ieftin pentru ca la ei nu poate. wink.gif

Iulikk
S-a inteles ideea tongue.gif .
npleshea
QUOTE(vallyyy @ 13 Dec 2011, 22:04)
Nu stiu ce dracu i-a apucat pe astia cu dusterul lor,dar eu la ei mi-am facut RCA si sunt chiar ok,transport gratuit  la domiciliu,ca si locatie sediul lor e undeva pe B-dul Unirii
*



Si la ce firma ti-au facut RCA? Ca ei sunt brokeri de asigurari nu firma.
Iulikk
Daca folosesc codul DACIACLUB5, cica am 5% reducere. Daca folosesc DACIACLUB 100, iau polita gratuit? mellow.gif
R19/16v
Incearca
DMP
QUOTE(Iulikk @ 14 Dec 2011, 10:50)
... Daca folosesc DACIACLUB 100, iau polita gratuit? mellow.gif
*



S-ar putea sa ii binedispui suficient astfel incat... poate, poate.
vallyyy
QUOTE(npleshea @ 14 Dec 2011, 09:42)
Si la ce firma ti-au facut RCA? Ca ei sunt brokeri de asigurari nu firma.
*



La astra .....fac si ei la majoritatea asiguratorilor(Astra ,asirom ,Bcr etc),e ok asigurarea,transportul e gratuit in toata tara(probabil le convine sa scoata mai putin pe asigurari dar sa aiba mai multe si sa ofere transportul) si daca doresti te suna inainte pentru verificare datelor
lag_ph
QUOTE(Iulikk @ 13 Dec 2011, 19:10)
Ala nu-i argon. Daca era argon, masina avea jantele galbene wink.gif .
*



.. ca dintii radmasa.gif
argon
Macam enerveaza plasticu cu roti, cu muzica oprita zici ca-i crescatorie de greeri, in usi stalpi sau pe acolo pe undeva, pe drept e bine, dar la denivelari... Si la aeroterma ce-i fac sa sa o curat , uneori se aude ca o frunza sau mizerie care a intrat pe acolo, si o tot agata, de fapt sigur asta e, decat sa demontez tot bordu cum am vazut pe reno.ro, mai bine o las asa, ca pleaca pan la urma, sper.
Markos
Las-o asa, ca pleaca singura (frunza). Sau ajut-o tinand aeroterma la maxim vreo 10 min.
argon
A inceput de cand am schimbat filtrul de polen, acolo in locas era de 3 degete mizerie, am scos cat am putut cu aspiratorul, da' o fi trecut spre aeroterma ceva. Si cu greierii ce fac? PE la bord surprinzator e liniste totala, doar in usi..
Markos
In usi nu prea ai ce face. De fapt, în stalpi wink.gif
ArtVandelay
Or fi suruPuri slabite ceva. Sa dai fata de usa jos si sa antifonezi pe acolo cum fac aia de isi pun difuzoare scumpe nu ar ajuta ? Io am un sigur greier si ala part time.
cdadan
QUOTE(argon @ 14 Dec 2011, 20:07)
Macam enerveaza plasticu cu roti, cu muzica oprita zici ca-i crescatorie de greeri
*



rofl1.gif
b76bgaarh
argoane daca tot era plin de frunze, ai curatat si tu scurgerile din fata? dar cea de la ac?
argon
Alea de sus de la grila le-am curatat, erau infundate furtunele de scurgere si baltea apa sus. De la AC nu am curatat da' nu aveam de ce, pentru ca nu se uda in masina in sertarele alea de sub presuri, ci picura normal pe dedesubt.
hitman1234
Multe frunze pe autobahn sad.gif
Markos
A mers moșu mult toamna.
Alex4u
QUOTE(argon @ 13 Dec 2011, 14:02)
Nu am aruncat nimic, numai ca unii ca tine ce habar nu au de masini care au avut o lesinatura de Logan 1.4 si acum su sarit la altceva ce li se pare enterprise au impresia asta.   Si restul de 98 % nu au mers vreodata cu un megan de 1.4 dar isi dau cu parerea. Mai sunt pe forum din pacate doar vreo 2 meganari de 1.4 si nu-s prea activi.
*


Cine vorbea baiatul care a avut 3 cazaturi de espero care ii consuma 20% si le peticeau gaurile cu spuma si un matiz luat bonus ..care mergea si ala in 2 pistoane dar ii vopsise jantele sa faca si el "tiuning" sa fie si el apreciat la el in comuna , care a dat 2 espero+1 matiz si a mai facut si 2 credite si si-a mai amanetat si verigheta nevastasii sa isi cumpere un megane plimbat de toti mosii cu hemoroizi prin toate mahalele din germania ......ar fii vandut el si al 3-lea espero dar il batea sorsa de se kka pe el daca ii lua masina ,ca a invatat sa conduca doar automate...TRIST dry.gif
hitman1234
somnul ratiunii naste monstri,clar...
C a t a l i n
QUOTE(argon @ 14 Dec 2011, 20:10)
acolo in locas era de 3 degete mizerie
*



Pe același fir logic, trăiască uleiurile "long life", marketingul și falsele economii!
ArtVandelay
Ti-ai pus avatarul ala special sa nu-ti mai citeasca nimeni posturile ? laugh.gif

@argon
corbex
QUOTE(argon @ 14 Dec 2011, 21:10)
A inceput de cand am schimbat filtrul de polen, acolo in locas era de 3 degete mizerie,
*


Ai dracu' nemti, si-au umplut si ei autostrazile de tarina. Sau nu mai fac curat in fata oficiului de pensii.
Argoane, neamtul ala nu era din Agnita?
Laurentziu83
QUOTE(Alex4u @ 14 Dec 2011, 22:02)
Cine vorbea baiatul care a avut 3 cazaturi de espero care ii consuma 20% si le peticeau gaurile cu spuma si un matiz luat bonus ..care mergea si ala in 2 pistoane dar ii vopsise jantele sa faca si el "tiuning" sa fie si el apreciat la el in comuna , care a dat 2 espero+1 matiz si a mai facut si 2 credite si si-a mai amanetat si verigheta nevastasii sa isi cumpere un megane plimbat de toti mosii cu hemoroizi prin toate mahalele din germania ......ar fii vandut el si al 3-lea espero dar il batea sorsa de se kka pe el daca ii lua masina ,ca a invatat sa conduca doar automate...TRIST dry.gif
*


...zicea mandrul posesor de cazan din 1900 toamna... radmasa.gif
Alex4u
QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Dec 2011, 21:50)
...zicea mandrul posesor de cazan din 1900 toamna... radmasa.gif
*


Vezi tu..eu la 20 de ani am cazan din 1900 toamna si opel astra 2006 , ..si nu ma vezi sa aduc vorba despre ele..da sunt cazane nu am bani de altceva..imi accept conditia..dar nici cum face penibilul asta de mai sus, isi cumpara o ascutitoare si ma tot labareste la cap ca e condusa pe autostrazi ca e extraordinara,,nu s-a mai fabricat masina ca ascutioarea lui..asa ca hay sa nu iti cauti anturaj cu mn..ca imi e lene sa caut posturi sa vezi ce spunea argon de renault cat avea jafu ala de espero..si sa cazi si tu in penibil alaturi de el

am uitat cu cine vorbesc...cu domnul de isi cumpara clio in leasing pe o carutza de ani..cand ii expira leasingul il vinde si isi face alt leasing sa isi cumpere megane 3 radmasa.gif asa este daca e luat in leasing nu mai e gunoi..app stii cand sa numesti ca ai masina? dupa ce platesti ultima rata la leasing..pana atunci o ai inchiriata wink.gif
vallyyy
QUOTE(argon @ 13 Dec 2011, 09:02)
Nu te gandi la transfagarasan, dar oricum trage bine la turatii joase, merg la fel ca si cu Logan dci de 70 de cai cu a cincea pe drumuri unde Loganul de 1.4 trebuie sa-i dau a treia.  Numai ca atunci cand dau de drum mai bun si liber e mai nasol ca la 120 sare de 4000 rpm  mad.gif
*




Din cate stiu eu motoarele in 8v ating cuplu maxim la turatii joase,al tau fiind in 16v il atinge la turatii inalte,mai discutasem noi mai exact peste 3500,deci cam slabe sanse sa traga bine in turatii joase.De urcat cu a 5 a ,urci cu putin avant,dar nu-mi zii ca daca urci serpentine cu ceva curbe, urci fara sa retrogradezi in a 4 a,ca nu te cred-motorul ala trebuie turat undeva peste cel putin 2500 sa aiba vlaga la tras
dr_mKe
Amu' la drept vorbind, cred ca si Sexpero lu' hargon avea claxonu' defectat, adica claxonu' nu claxona, intelegi ?

&feature=related
argon
QUOTE(vallyyy @ 14 Dec 2011, 23:03)
Din cate stiu eu motoarele in 8v ating cuplu maxim la turatii joase,al tau fiind in 16v il atinge  la turatii inalte
*



Stii prostii ca de obicei, motoarele in 16 v ating cuplu mai bun la turatii mai joase decat in 8v.

Pentru restul care habar nu au de megan si probleme lui, mizeria din filtru s-a aducat pentru ca era parcata sub niste pomi, de acolo si scurgerile grilei infundate cu frunze, cade mizeria in grila si de acolo e trasa si in filtru de polen.
cdadan
Grozave 16v-urile astea, lasa distributia variabila fara obiectul muncii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.