Si in Deva lucreaza toti la Real si la termocentrala aia babana?
dr_mKe
7 May 2010, 21:42
Unii mai lucreaza si la Electrica, iar altii la Spital, sa-i trateze de plamani pe minerii care scot carbunele pentru termocentrala Desigur unii sunt mecanici priceputi si repara limuzine, rachete argintii si Loganuri Parca beneficiasi si tu de avantajele lucrului bine facut, ardeleneste, nu-i asa, coane einstein
argon
7 May 2010, 21:47
mai lucreaza si la Sews, Edy, Dhs, etc, termocentrala nu e in Deva.
Merced
7 May 2010, 22:40
DHS sunt aia cu bicicletele facute din tevi vechi de gaze?
dr_mKe
7 May 2010, 22:42
Nu se mai fabrica acum, in toata Deva s-au schimbat tevile de gaze
Merced
7 May 2010, 22:54
Intrebam serios domnu' doctor, ca eu stiam ca-s chinezesti rablele respective. Dar daca-s facute in Deva s-avem pardon, cu siguranta sunt in realitate adevarate limuzine pe doua roti.
einstein1984
7 May 2010, 22:59
QUOTE(argon @ 7 May 2010, 22:47)
, termocentrala nu e in Deva.
Just, e mai mare decat Deva. Doctore, nu zic nu, mai sunt si oameni carora le place ce fac. Si sunt si pe aici din astia, insa sunt greu de gasit .
dr_mKe
8 May 2010, 00:20
Deh, comuna mai mare ca Deva, Bucurestiul asta Aci daca ma intorc cu frana de mana in parcarea blocului, ma si aude argoneatza din celalalt capat al Devei
marian-j
8 May 2010, 00:59
QUOTE(einstein1984 @ 7 May 2010, 10:37)
Argoane, desi dr_mke sta aparent in acelasi oras, odata nu l-am auzit sa se planga... .... ca n-a gasit loc de parcare.
Colega einstein,matale pornesti de pe o premiza gresita. dr_mKe nu-i fochist la centrala Devei!E "viaipi",bre! In consecinta,beneficiind de statutul mai sus amintit,poa' sa parcheze unde vrea muschiu' 'mnealui! Chiar si in giratoriu daca vrea! In plus,daca ii vin dracii si face f-o doua drifturi cu cocia aia a lui pe la 6 a.m. pune tăt muncipiu' in capu' oaselor!
tribunul
8 May 2010, 07:46
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 01:20)
Deh, comuna mai mare ca Deva, Bucurestiul asta Aci daca ma intorc cu frana de mana in parcarea blocului, ma si aude argoneatza din celalalt capat al Devei
Pai atunci, de ce mai dati banii pe telefoane?
dr_mKe
8 May 2010, 09:32
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ?
9 May 2010, 00:14: Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina
&feature=popular
FLP
9 May 2010, 00:45
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 10:32)
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ?
E scumpa margarina la Deva?
dr_mKe
9 May 2010, 01:05
De ce intrebi ? Vrei sa-ti trimit prin posta ?
FLP
9 May 2010, 02:16
Argon e genu destul de zgarcit. Ma gandesc la sanatatea lui.
PS : Ia uite altu care nu doarme....
argon
9 May 2010, 07:56
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 09:32)
Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina
&feature=popular
asta-i pentru DragosP, de ce au distrus 4 Nubire?! pentru ca nu-si permit benzina...si-s americani..
sorin1983
9 May 2010, 10:31
la cel mult 65km/h nu la 80 si 160
argon
9 May 2010, 11:36
au si americanii teste de siguranta, Nubira1 a iesit varza, ultima pozitie, Nubira2 penultima, aproape varza, iar Matizu a iesit acceptabil Din pacate Espero nu au testat, probabil le spargea standardele
cdadan
9 May 2010, 11:55
QUOTE(sorin1983 @ 9 May 2010, 11:31)
la cel mult 65km/h nu la 80 si 160
Daca va luati dupa deformarile aparente, apai eu ma duc sa Pai atunci cel mai bun ar fi un tanc. Deformari aproape nule in cazul unui crash la viteza mare. Iar ca ocupant, vei ramane aproape intreg. Mai putin viu, datorita organelor interne care vor fi praf. Argon, am vaut si eu reclama cu micul gigant. Singurul autoturism ramas intreg, dupa ce a fost calcat de dinozaur. Era logic sa obtina rezultate bune ...
Merced
9 May 2010, 13:17
QUOTE(argon @ 9 May 2010, 12:36)
Din pacate Espero nu au testat, probabil le spargea standardele
sorin1983
9 May 2010, 13:37
Nu cred ca aveau afisaj cu cruci
argon
9 May 2010, 15:30
mai prost ca Nubira 1 slabe sanse
C@talin
9 May 2010, 15:36
Markos
9 May 2010, 16:30
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
Arata oribil matiz-ul ala. Si-a pierdut toata utilitatea ca si masina. Unii au impresia ca daca baga cat mai multe difuzoare, subwoofere si statii intr-o masina, inseamna ca se poate numi "tuning". Cu banii investiti isi lua o masina mai performanta din start si eventual ii facea un mic tuning, dar ce a facut la matiz = kitch total.
Si asta cu "cel mai scump matiz din lume", este o baliverna tip mass-media. Poti sa iei si un trabant, pui in el 5 statii de 1000 de ron bucata, 4 subwoofere de 1500 ron bucata si inca 10-20 de difuzoare si gata, devine "cel mai scump trabant din lume", ii mai dai si o vopsea negru mat, ii pui xenon si gata "ie" tunata.
gizas........
tatabobu
9 May 2010, 21:28
Da' nu mai bine 15000 de euro-n torpedou? Ii duci mai usor in casa, sa nu ti-i fure.
sorin1983
9 May 2010, 21:45
QUOTE(Markos @ 9 May 2010, 17:30)
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
Cred ca si-a dat demisia O fi el dummy dar nici chiar asa...
ionutctn
10 May 2010, 08:52
QUOTE(Markos @ 9 May 2010, 16:30)
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
Da' pretentios mai e si manechinul asta, ce sa spun acum figuri pe el. Eu m-am suit si am mers cu Espero si nu am facut deloc nazuri.
argon
10 May 2010, 09:18
o nelamurie la Matiz, dimineata pe racoare pornesc, sta la turatia normala, vreo 800 rpm, nu se tureaza singur ca altele putin mai mult pentru un timp, la toate e asa? si la Polo in 3 pistoane am observat exact acelasi cmportament, si la -20 de grade sta la 900 rpm cum o pornesti, Espero sta pe la 1200.
dr_mKe
10 May 2010, 09:19
Tricilindrii astia dom'le, astea motoare
argon
10 May 2010, 09:20
deci e normal? parca si 107 e la fel.
einstein1984
10 May 2010, 09:30
La tine 800 rot/min la un benzinar e normal? Motoarele normale au 750 rot/min la ralenti, alea mai bune au 650 rot/min . Oricum, daca nu se tureaza inseamna ca nu merge socul automat, la iarna ai pus-o. Poti sa-i dai foc.
argon
10 May 2010, 09:31
nici la Polo nu merge socul automat? nici la 107? nici la vreo icna 2 Matizuri la ce am vazut eu? nasol.
turatia nu o stiu exact, e aceasi din exploatarea la cald, apreciata dupa sunet si vizualizarea vitezei curelelor de accesorii, poate sa fie 600 sau 800, ideea e cam aceasi de la cald.
einstein1984
10 May 2010, 09:34
Ah, am inteles, e apreciata cu argonmetrul. Da vreuna din masinile mentionate mai sus are turometru functional? Ca in inginerie unii folosesc aparate de masura si control, nu ochiul si urechea.
Pe de alta parte, la cat de bine echilibrat e un tricilindru, e posibil sa aiba ralantiul ridicat ca sa nu zguduie prea rau. Si ca atare nu-l influenteaza asa mult pornirea la rece incat sa aiba nevoie de soc. Tico in schimb stiu ca se tura la rece.
argon
10 May 2010, 09:35
ori esti ori te faci, nu tre sa fii inginer sa sesizezi o usoara crestere de turatie la rece la motoarele in 4, si fara turometru. Si unele au si turometru, la Polo nepornita de o saptamana la -18 grade sta putin sub 900 rpm fix.
einstein1984
10 May 2010, 09:36
QUOTE(argon @ 10 May 2010, 10:35)
ori esti ori te faci, nu tre sa fii inginer sa sesizezi o usoara crestere de turatie la rece la motoarele in 4, si fara turometru.
Pai al tau e in 3. Si 50 rot/min nu stiu sigur daca le simt. Shit, Polo ala are ralenti de 850 rot /min la cald?
cj98czh
10 May 2010, 09:37
QUOTE(argon @ 10 May 2010, 10:20)
deci e normal? parca si 107 e la fel.
Este normal... asa este la masinile cu motoare de drujba ... sa se inteleaga motoare in 3 cilindrii...
argon
10 May 2010, 09:38
era greu? multumesc pentru clarificare
tribunul
10 May 2010, 09:42
Daca matizul se aseamana cu ticolosul, ar cam trebui sa se tureze singurel.
argon
10 May 2010, 10:06
nici pe departe, Tico are carburator si soc automat, Matizul si restul cu care comparam injectie multipunct.
slider2
10 May 2010, 10:07
nu este neaparat o regula cu turatul la rece. am avut un megane1 1.6 16v, care iarna se tura singur pana pe la 1500rpm, pana se incalzea. a avut si unchiul meu un megane 2 1.6 16v, care iarna nu trecea de 1100rpm oricat ar fi fost gerul de mare...
dr_mKe
10 May 2010, 11:38
Uhm, la mine 16v se tureaza la 1500 rpm imediat dupa pornire si scade rapid. SN urca si peste 2000 rpm dupa pornire daca era super ger.
slider2
10 May 2010, 11:42
pai daca nu ma insel, motorul 1.6 16v de pe logan este mai apropiat de 1.6 16v de pe megane1, decat de cel de pe megane2...
dr_mKe
10 May 2010, 11:46
Nu a fost binecuvantat cu celebra fulie defazoare
Rafi
10 May 2010, 13:04
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 09:32)
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ?
<span class='edit'>9 May 2010, 00:14:</span> Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina
&feature=popular
interesant stiu ce trebuie sa fac acum..sa imi iau espero ca sa nu stiu cum crap.. ca la nubira am vazut ....posesori de logan sunt in delir ca frigiderele lor rezista mai bine
argon
10 May 2010, 14:07
sa fie in delir atunci cand o sa-l izbeasca cu cat au izbit-o pe asta de o bariera nedeformabila, oricum peste o anumita viteza dai coltul din cauza G-urilor, numa ca beneficiezi de coparseu deschis.
Rafi
10 May 2010, 14:15
nu are rost sa incepem care e mai buna si care nu ca o sa ajunga topicul tau la 400 pag oricum mi-a placut filmuletul...ar trebui sa incerce si cu alte masini gen incepe cu LOGAn..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.