Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
vezi ca stii?! a scapat.gif
einstein1984
Si in Deva lucreaza toti la Real si la termocentrala aia babana?
dr_mKe
Unii mai lucreaza si la Electrica, iar altii la Spital, sa-i trateze de plamani pe minerii care scot carbunele pentru termocentrala radmasa.gif
Desigur unii sunt mecanici priceputi si repara limuzine, rachete argintii si Loganuri icon_mrgreen.gif Parca beneficiasi si tu de avantajele lucrului bine facut, ardeleneste, nu-i asa, coane einstein tongue.gif
argon
mai lucreaza si la Sews, Edy, Dhs, etc, termocentrala nu e in Deva.
Merced
DHS sunt aia cu bicicletele facute din tevi vechi de gaze? mad.gif
dr_mKe
Nu se mai fabrica acum, in toata Deva s-au schimbat tevile de gaze radmasa.gif
Merced
Intrebam serios domnu' doctor, ca eu stiam ca-s chinezesti rablele respective. Dar daca-s facute in Deva s-avem pardon, cu siguranta sunt in realitate adevarate limuzine pe doua roti. 04.gif
einstein1984
QUOTE(argon @ 7 May 2010, 22:47)
, termocentrala nu e in Deva.
*


Just, e mai mare decat Deva.
Doctore, nu zic nu, mai sunt si oameni carora le place ce fac. Si sunt si pe aici din astia, insa sunt greu de gasit tongue.gif .
dr_mKe
Deh, comuna mai mare ca Deva, Bucurestiul asta tongue.gif
Aci daca ma intorc cu frana de mana in parcarea blocului, ma si aude argoneatza din celalalt capat al Devei radmasa.gif
marian-j
QUOTE(einstein1984 @ 7 May 2010, 10:37)
Argoane, desi dr_mke sta aparent in acelasi oras, odata nu l-am auzit sa se planga... .... ca n-a gasit loc de parcare.
*


Colega einstein,matale pornesti de pe o premiza gresita.
dr_mKe nu-i fochist la centrala Devei!E "viaipi",bre!
In consecinta,beneficiind de statutul mai sus amintit,poa' sa parcheze unde vrea muschiu' 'mnealui! Chiar si in giratoriu daca vrea! wink.gif
In plus,daca ii vin dracii si face f-o doua drifturi cu cocia aia a lui pe la 6 a.m. pune tăt muncipiu' in capu' oaselor! icon_mrgreen.gif
tribunul
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 01:20)
Deh, comuna mai mare ca Deva, Bucurestiul asta  tongue.gif
Aci daca ma intorc cu frana de mana in parcarea blocului, ma si aude argoneatza din celalalt capat al Devei  radmasa.gif
*



Pai atunci, de ce mai dati banii pe telefoane?
dr_mKe
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ? icon_mrgreen.gif

9 May 2010, 00:14:
Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina tongue.gif
&feature=popular
FLP
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 10:32)
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ?  icon_mrgreen.gif
*




E scumpa margarina la Deva?
dr_mKe
De ce intrebi ? Vrei sa-ti trimit prin posta ?
FLP
Argon e genu destul de zgarcit.
Ma gandesc la sanatatea lui.



PS : Ia uite altu care nu doarme....

argon
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 09:32)
Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina  tongue.gif
&feature=popular
*




asta-i pentru DragosP, de ce au distrus 4 Nubire?! pentru ca nu-si permit benzina...si-s americani.. radmasa.gif
sorin1983

plange.gif la cel mult 65km/h nu la 80 si 160 biggrin.gif
argon
au si americanii teste de siguranta, Nubira1 a iesit varza, ultima pozitie, Nubira2 penultima, aproape varza, iar Matizu a iesit acceptabil wub.gif Din pacate Espero nu au testat, probabil le spargea standardele naughty1.gif
cdadan
QUOTE(sorin1983 @ 9 May 2010, 11:31)
plange.gif la cel mult 65km/h nu la 80 si 160 biggrin.gif
*


Daca va luati dupa deformarile aparente, apai eu ma duc sa radmasa.gif
Pai atunci cel mai bun ar fi un tanc. Deformari aproape nule in cazul unui crash la viteza mare. Iar ca ocupant, vei ramane aproape intreg. Mai putin viu, datorita organelor interne care vor fi praf.
Argon, am vaut si eu reclama cu micul gigant. Singurul autoturism ramas intreg, dupa ce a fost calcat de dinozaur. Era logic sa obtina rezultate bune ...
Merced
QUOTE(argon @ 9 May 2010, 12:36)
  Din pacate Espero nu au testat, probabil le spargea standardele  naughty1.gif
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
sorin1983
Nu cred ca aveau afisaj cu cruci
argon
mai prost ca Nubira 1 slabe sanse wink.gif
C@talin
radmasa.gif
Markos
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
hitman1234
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
andreiutzu
http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-...in-lume-6103947
dar incredibil nu este argon! radmasa.gif
argon
e de CLuj..e driverx..clar.
Maskatu
Arata oribil matiz-ul ala. Si-a pierdut toata utilitatea ca si masina. Unii au impresia ca daca baga cat mai multe difuzoare, subwoofere si statii intr-o masina, inseamna ca se poate numi "tuning". Cu banii investiti isi lua o masina mai performanta din start si eventual ii facea un mic tuning, dar ce a facut la matiz = kitch total.

Si asta cu "cel mai scump matiz din lume", este o baliverna tip mass-media. Poti sa iei si un trabant, pui in el 5 statii de 1000 de ron bucata, 4 subwoofere de 1500 ron bucata si inca 10-20 de difuzoare si gata, devine "cel mai scump trabant din lume", ii mai dai si o vopsea negru mat, ii pui xenon si gata "ie" tunata.

gizas........ wacko.gif
tatabobu
Da' nu mai bine 15000 de euro-n torpedou? Ii duci mai usor in casa, sa nu ti-i fure.
sorin1983
QUOTE(Markos @ 9 May 2010, 17:30)
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
*


Cred ca si-a dat demisia biggrin.gif O fi el dummy dar nici chiar asa...
ionutctn
QUOTE(Markos @ 9 May 2010, 16:30)
au încercat test si cu Espero, dar l-a refuzat manechinu'
*


Da' pretentios mai e si manechinul asta, ce sa spun acum figuri pe el. Eu m-am suit si am mers cu Espero si nu am facut deloc nazuri.
argon
o nelamurie la Matiz, dimineata pe racoare pornesc, sta la turatia normala, vreo 800 rpm, nu se tureaza singur ca altele putin mai mult pentru un timp, la toate e asa? si la Polo in 3 pistoane am observat exact acelasi cmportament, si la -20 de grade sta la 900 rpm cum o pornesti, Espero sta pe la 1200.
dr_mKe
Tricilindrii astia dom'le, astea motoare icon_mrgreen.gif
argon
deci e normal? parca si 107 e la fel.
einstein1984
La tine 800 rot/min la un benzinar e normal? Motoarele normale au 750 rot/min la ralenti, alea mai bune au 650 rot/min .
Oricum, daca nu se tureaza inseamna ca nu merge socul automat, la iarna ai pus-o. Poti sa-i dai foc.
argon
nici la Polo nu merge socul automat? nici la 107? nici la vreo icna 2 Matizuri la ce am vazut eu? nasol.

turatia nu o stiu exact, e aceasi din exploatarea la cald, apreciata dupa sunet si vizualizarea vitezei curelelor de accesorii, poate sa fie 600 sau 800, ideea e cam aceasi de la cald.
einstein1984
Ah, am inteles, e apreciata cu argonmetrul. Da vreuna din masinile mentionate mai sus are turometru functional? Ca in inginerie unii folosesc aparate de masura si control, nu ochiul si urechea.

Pe de alta parte, la cat de bine echilibrat e un tricilindru, e posibil sa aiba ralantiul ridicat ca sa nu zguduie prea rau. Si ca atare nu-l influenteaza asa mult pornirea la rece incat sa aiba nevoie de soc. Tico in schimb stiu ca se tura la rece.
argon
ori esti ori te faci, nu tre sa fii inginer sa sesizezi o usoara crestere de turatie la rece la motoarele in 4, si fara turometru. Si unele au si turometru, la Polo nepornita de o saptamana la -18 grade sta putin sub 900 rpm fix.
einstein1984
QUOTE(argon @ 10 May 2010, 10:35)
ori esti ori te faci, nu tre sa fii inginer sa sesizezi o usoara crestere de turatie  la rece la motoarele in 4, si fara turometru.
*



Pai al tau e in 3. Si 50 rot/min nu stiu sigur daca le simt.
Shit, Polo ala are ralenti de 850 rot /min la cald? ohmy.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 10 May 2010, 10:20)
deci e normal? parca si 107 e la fel.
*




Este normal... asa este la masinile cu motoare de drujba biggrin.gif ... sa se inteleaga motoare in 3 cilindrii...
argon
era greu? multumesc pentru clarificare blush.gif
tribunul
Daca matizul se aseamana cu ticolosul, ar cam trebui sa se tureze singurel.
argon
nici pe departe, Tico are carburator si soc automat, Matizul si restul cu care comparam injectie multipunct.
slider2
nu este neaparat o regula cu turatul la rece. am avut un megane1 1.6 16v, care iarna se tura singur pana pe la 1500rpm, pana se incalzea. a avut si unchiul meu un megane 2 1.6 16v, care iarna nu trecea de 1100rpm oricat ar fi fost gerul de mare...
dr_mKe
Uhm, la mine 16v se tureaza la 1500 rpm imediat dupa pornire si scade rapid. SN urca si peste 2000 rpm dupa pornire daca era super ger.
slider2
pai daca nu ma insel, motorul 1.6 16v de pe logan este mai apropiat de 1.6 16v de pe megane1, decat de cel de pe megane2...
dr_mKe
Nu a fost binecuvantat cu celebra fulie defazoare tongue.gif
Rafi
QUOTE(dr_mKe @ 8 May 2010, 09:32)
Pai ce vrei, s-auda madam argon tot ce ma conversez eu cu al ei sot ?  icon_mrgreen.gif

<span class='edit'>9 May 2010, 00:14:</span>
Ma gandeam sa contribui la doctumentarea pentru urmatoarea limuzina  tongue.gif
&feature=popular
*


interesant happy.gif stiu ce trebuie sa fac acum..sa imi iau espero ca sa nu stiu cum crap.. radmasa.gif ca la nubira am vazut radmasa.gif....posesori de logan sunt in delir cool.gif ca frigiderele lor rezista mai bine radmasa.gif
argon
sa fie in delir atunci cand o sa-l izbeasca cu cat au izbit-o pe asta de o bariera nedeformabila, oricum peste o anumita viteza dai coltul din cauza G-urilor, numa ca beneficiezi de coparseu deschis.
Rafi
smile.gif nu are rost sa incepem care e mai buna si care nu smile.gif ca o sa ajunga topicul tau la 400 pag biggrin.gif oricum mi-a placut filmuletul...ar trebui sa incerce si cu alte masini tongue.gif gen laugh.gif incepe cu LOGAn.. radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.