Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
cdadan
Normal. Placebo.
dr_mKe
Plus minim 100 km prin Sibiu, altfel nu pot lua în seama un asemenea consum sleep.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 14 Apr 2015, 07:12)
A mai remarcat cineva ca trage mai bine daca accelerezi din buton, decat daca apesi acceleratia?
Evident. Din boton ii zice "full throttle" pe cand din picior se blocheaza pedala in ceva ... in podea, ca n-ai pedala cu click.
argon
M-o mâncat sa pun de la romnamol benzina, cu petrom ia mai puțin.
Laurentziu83
Eu nu vad cum ar accelera mai bine din buton decat din pedala. Ori apesi pedala la fund, ori setezi o viteza superioara, calculatorul tot acelasi lucru stie, si anume ca trebuie sa ajunga cat mai repede la acea viteza.
Comanda de crestere a vitezei tot electronic se da in ambele cazuri, deschiderea clapetei se face in functie de cum vrea calculatorul, nu soferul, ca in cazul masinilor cu cablu de acceleratie.
R E M U S
Daca pana acum era 2.0 16v, de cand cu butonu magic a trecut la 3.0 V6. wub.gif
cj98czh
QUOTE(R E M U S @ 14 Apr 2015, 10:21)
Daca pana acum era 2.0 16v, de cand cu butonu magic a trecut la 3.0 V6.  wub.gif
*




Stati ma sa vedeti minune cand descopera motorul turbo benzinar ... atunci tehnologie smile.gif

In rest ... la Argon ... totul este altfel smile.gif
hitman1234
Prinde 160? blink.gif
cj98czh
Glumesti nu?

Pai tu nu ai citit pe aici ca merge fix ca si un 1.6 poate chiar mai bine ... doar ca a lui produce benzina ...

Cand avea monogramele de 2.0 16v .... erai chiar o mica fiara smile.gif
b76bgaarh
QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Apr 2015, 08:48)
Eu nu vad cum ar accelera mai bine din buton decat din pedala. Ori apesi pedala la fund, ori setezi o viteza superioara, calculatorul tot acelasi lucru stie, si anume ca trebuie sa ajunga cat mai repede la acea viteza.
Comanda de crestere a vitezei tot electronic se da in ambele cazuri, deschiderea clapetei se face in functie de cum vrea calculatorul, nu soferul, ca in cazul masinilor cu cablu de acceleratie.
*


decat ca din pedala nu o dai pana la fund, de frica de consum, pardon la argond e frica de supraporductie.
argon
QUOTE(hitman1234 @ 14 Apr 2015, 10:28)
Prinde 160?  blink.gif
*


186 pe gipies, si 200 pe bord, asa zice si cartea, deci nimic neobisnuit.
bucatzel
QUOTE(argon @ 14 Apr 2015, 07:12)
A mai remarcat cineva ca trage mai bine daca accelerezi din buton, decat daca apesi acceleratia?
*



Stai in dreapta, si roaga pe altu' sa accelereze, sa vezi ca o sa traga la fel ca si comandat de CC.
argon
Aia ar fi o explicatie, dar mai e ceva, cum iti explici ca reuseste sa tina viteza in panta, cand inainte trebuie sa retrogradez? De exemplu pe urcarile de pe A3, trebuia sa-i dau a patra , ca scadea sub 130 in urcare cu a cincea cu pedala la fund, pe pilot automat nu se mai intampla asta!
gabize
Ceceul dă gaz fără să-l doară capu' cât crește consumul producția. wink.gif
dan22y
Mai sa fie... cineva a descoperit Cruise Controlul tongue.gif
hitman1234
QUOTE(argon @ 14 Apr 2015, 19:31)
Aia ar fi o explicatie, dar mai e ceva, cum iti explici ca reuseste sa tina viteza in panta, cand inainte trebuie sa retrogradez? De exemplu pe urcarile de pe A3, trebuia sa-i dau a patra , ca scadea sub 130 in urcare cu a cincea cu pedala la fund, pe pilot automat nu se mai intampla asta!
*



ma tu ti-ai pus cc de 2.0 huh.gif
argon
E ceceul ce era in ecu, eu doar am tras firele. Cert e ca ceva face, ii da boost, ca de aia a crescut si consumul, mai inainte cineva zicea ca consumul creste cu cc, si e adevarat, dar al viteze mai mari, la 60 la ora, scade.
hitman1234
Asa o fi, ia deschide capota poate-i sufla vreun turcalet in admisie..
argon
QUOTE(dan22y @ 14 Apr 2015, 21:00)
Mai sa fie... cineva a descoperit Cruise Controlul tongue.gif
*



Pe Megane, domnu'...ca de descoperit..e descoperit demult, ui, asta e a doua nemtoaica cu ceceu, dar nu sta prea mult, tot meganu-i dragostea blush.gif
cdadan
Tu chiar te-ai specializat in afaceri cu limuzine sh.
argon
Iauzi cine vobeste tongue.gif
cdadan
Cat e halatul (passatul)?
AR-18-MOS
Acum sau dupa ce o sa aibe doar 180.000Km?
cdadan
Cel mult 140k. Mai degraba arata ca o masina la 122k.
Desi, probabil, si km actuali sunt ajustati cel putin o data.
hitman1234
Unu' nu v-ati lua o limo cinstita, alergata de un babutz pe autostrazile spaniei sad.gif
argon
Km sunt reali, la 260.000, volanul, pedalele, si schimbatorul sunt ca noi. Ar putea trece la 80.000 fara probleme tinand cont de uzura interiorului.
b76bgaarh
ce volan de plastic.

AR-18-MOS
QUOTE(cdadan @ 15 Apr 2015, 13:26)
Cel mult 140k. Mai degraba arata ca o masina la 122k.
Desi, probabil, si km actuali sunt ajustati cel putin o data.
*


Daca-i cumpara si-o carte service falsa, mai pune 1.000E la pret. rolleyes.gif
cdadan
An, pret?
marksman
@cdadan: Dupa cum e echipata, 2010 maxim. Probabil TL cu optionale.
dr_mKe
O fi fost Passat de doftor rolleyes.gif
l@u
QUOTE(argon @ 15 Apr 2015, 14:41)
volanul, pedalele, si schimbatorul sunt ca noi.
*



plastic,plastic, se schimba in 2 minute!
gabize
ai egsperiență? smile.gif
l@u
Decat logica!
gabize
Poi cum, că tocmai ai schimbat o grămadă de plastice la fumăcios.
l@u
Da nu-l vand.
gabize
cui??? radmasa.gif
l@u
Orice harb are fraierul lui!
gabize
biggrin.gif
Tot în service e?
hitman1234
E prea nou modelul asta, lau inca umbla cu strabunica lui tongue.gif
dr_mKe
Argoane, amu ca ai limuzina comparabila cu Pemfe-ul ca ștaif (sa zicem), cand ma scoti la o plimbare ? rolleyes.gif
gabize
Ba pardon, beamveu-i pantaloni scurți pe lângă folvagănu' lui argon!
cdadan
QUOTE(marksman @ 15 Apr 2015, 16:03)
Probabil TL cu optionale.
*


Pai tapițeria e de TL deci era clar, la opționale ar fi cc-ul de care zicea argon si clima probabil, daca nu-i echipare standard. D-aia am intrebat an si preț, restul sunt destul de evidente. Mai puțin culoarea exterioara.

<span class='edit'>15 Apr 2015, 20:41:</span>
Argoane, se vede uzura in jurul cheii de contact, pe volan, pe butoanele playerului si-n plus plasticaraia e data cu-n silicon grețos. Daca vrei sa te credem că-i ca 9, pune si tu poze cu rezoluție mai mica.
marksman
Tapiterie din aia are si tractoru' meu, dar e CL. Mai are BC+, monitorizare presiune pneuri, senzori parcare fata/spate, comenzi si "chiele" pe volan.
Limou' argonian are in plus navigatie (RNS 300), incalzire in scaune si e Bluemotion (are start/stop).
Ambele au CC si senzor de ploaie si lumini (nu vad in pozele lui argon decat controlul sensibilitatii stergatoarelor, dar din ce stiu eu functiile vin la pachet, fiind vorba de un singur senzor).

Uzura in jurul cheii de contact era problema pana prin 2010 la unele loturi, plus ca depinde si de faptul ca unii agata tot felul de brelocuri la cheie si/sau ating zona cu mana murdara de chestii la care vopseaua aia cauciucata e sensibila.

LE: mi se sopteste in casca faptul ca ori tabloul de bord a fost inlocuit cu unul mai recent (sau de Passat CC), ori navigatia e mai veche decat masina, pentru ca noul tablou de bord, cu iluminare alba, a fost pus pe Passat doar din 20102009, iar la navigatia RNS 300 s-a renuntat prin de la MY 2009.
argon
Ce înseamnă mai exact bluemotion, înafară ca e leșinat ? Ma mira faptul ca are doar 5 trepte, si unul fara bluemotion are 6, unde e economia extraurban!? Urban se simte , 22 kmph media, 6.9 %, unul fara blumotion de 140 de cai nu scade sub 9 la același medie orara.
marksman
Stai asa, ca acu' realizez: 5 trepte cu BM? Ceva nu "pusca" aici, una din caracteristicile BM fiind si cutia in 6 trepte. O fi vreo alta strutocamila marca VW (LE: da, e BMT, adica BM aplicat peste o echipare obisnuita), in cel mai bun caz, ca si varianta BXE de 90siceva CP, al carei cod nu-l mai gasesc acu'.

BM difera prin: carenaje, cutia in 6 trepte cu alte rapoarte (nu mai stau sa caut acum exact), alimentarea cu adblue pt. DPF(aici era o diferenta parca, intre cele cu BM si BMT), si evident sistemul start/stop. LE: franare regenerativa, cred ca si BMT si BM are. Mi-e lene sa mai pornesc desktopul ca sa caut prin documentatii.

A, sa nu uit, BM/T are indicator de schimbat treapta de viteza.
cdadan
E de 1.6 probabil. Alea au 5 trepte.
marksman
Posibil. 1.6 TDI a fost introdus prin 2009. Atunci inca se mai puneau comenzile vechi de climatizare. Deci as zice ca limuzina asta e fabricata pe atunci si in consecinta tabloul de bord ii apartine. CR-urile n-au avut niciodata iluminare albastra la tabloul de bord.

Argoane, este ca are cod motor CAYC?
corbex
Astept si eu rabdator deschiderea unui jurnal de bord al unei masini cu motor de 7860 cc.
argon
2 litri si 110 cai, 81kwpatrati..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.