Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
marksman
argon uita ca un motor de litraj mai mic trebuie turat mai mult decat acelasi tip de motor de litraj mai mare ca sa obtina aceleasi performante. Lucru care se traduce prin consum (consum, argoane, nu productie!) de combustibil.
Catalinmodena
Ok.Analizam oferata Renault in materie de motoare puse pe M2 si luam in comparatie 1.4 16v,1.6 16v si 1.5 85 caluti.Raspundeti voi OBIECTIV care s-a dovedit cel mai fiabil,si carui motor raportul putere/costuri intretinere/taxe ii este favorabil?
l@u
consum si uzura...
C a t a l i n
Uzura e puțin importantă în cazul primului proprietar. Uzura se manifestă la al 2-lea, al 3-lea, al argon-ia proprietar.
argon
Daca reno a facut ceva bun, sunt motoarele pe benzina aspirate fara fulie defazoare, la 140.000 km uzura e inperceptibila, pana la 300.000 tine linistit cu ulei de top, alea picate la 200.000, sunt de la uleiul semisintetic de 100 de lei 5 litri.
vallyyy
Pacat ca a facut bun doar motorul si nu si restul subansamblelor
hitman1234
dada uzura imperceptibila alea alea, toate bune si frumoase pana te iau dubele la faruri pe valea dealul negru ca mai greu cu rasnita la deal biggrin.gif
argon
De la 4000 rpm in sus jar mananca pe dealul negru, ce-i sub 100 de cai, nu se tine dupa mine wink.gif
C a t a l i n
Mașina ARR cât are?
99AIM
Argoane poate faci draq vreo nebunie pe poleiul asta,las-o mai moale cu turatiile si retine un lucru-Cuplul conteaza la deal asa ca retine si tu si numai te agita ca 1.5 dci de 86Cp iti da clasa la dealuri unde vrei tu,eu am Clio 3 de 98Cp,1.416V si stiu ce poate motorul ala,apropo ce consum ai la deal la 4000 rot/min?ceva spre 10%e cam mult pt. tine unde mai produci benzina?
argon
Cuplul conteaza la deal pentru soferii de duminica care habar nu au cum se foloseste corect o cutie de viteza manuala. Dci-ul de 86 se plafoneaza cand ai mai mare nevoie, dar mapat la ~100 de cai, se misca multumitor, cel putin pe Loganul dci euro 5 cu 85 sau 90 cat drecu initiali cum conduc eu, dar si ala e cu 2-300 de kg mai usor ca Meganul.
Hack
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 09:22)
De la 4000 rpm in sus  jar mananca pe dealul negru, ce-i sub 100 de cai, nu se tine dupa mine  wink.gif
*


Daca ai in masina inca vreo 3 persoane si portbagajul plin de bagaje, mananca kkt... laugh.gif
argon
Nu fac taxi.
Hack
Atunci de ce ti-ai luat limo? rolleyes.gif
99AIM
Argoane tu stii ce cuplu ai pe limo?stii cat are 1.5 dci de 86Cp ,nu zic de al meu care e resoftat la 105Cp si 240Nm,tu stii ce e ala cuplu si la ce foloseste?ai vazut un grafic pt. motorul asta intre cuplu si putere?
Laurentziu83
Comparatii intre 1.5 dci 80 CP si 1.6 16V 110 CP nu faceti? Ca am mai citit pe aici ca e mai bun dci-ul... radmasa.gif

Cat despre Dealu Negru, poti sa ai ce motor vrei tu, 90% din timp e aglomerat, poti sa ai si 300 cp sub capota, daca n-ai pe unde depasi.
hitman1234
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 10:40)
Cuplul conteaza la deal pentru soferii de duminica care habar nu au cum se foloseste corect o cutie de viteza manuala.
*



si urca bine cu a 3-a? pokey_eye.gif
C a t a l i n
QUOTE(99AIM @ 12 Jan 2013, 09:57)
al meu care e resoftat la 105Cp si 240Nm
*




De când l-ai resoftat și are așa cuplu enorm, s-au lungit zilele.
Iulikk
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 09:22)
De la 4000 rpm in sus  jar mananca pe dealul negru, ce-i sub 100 de cai, nu se tine dupa mine  wink.gif
*



De fapt, nu-și pun mintea cu tine.
argon
La acceleratii si viteza conteaza puterea, cuplu ar conta daca nu stii sa folosesti corect cutia, cum spuneam.
C a t a l i n
Il contrazici pe profu' de fizică din Eforie?
ipiq
si ii fain sa stai juma de ora la 4500 rpm ca sa poti urca un deal? biggrin.gif
4x4
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 13:14)
La acceleratii si viteza conteaza puterea, cuplu ar conta daca nu stii sa folosesti corect cutia, cum spuneam.
*



Si tu stii?
Raduchu
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 09:22)
De la 4000 rpm in sus  jar mananca pe dealul negru, ce-i sub 100 de cai, nu se tine dupa mine  wink.gif
*



Ghici
hitman1234
mai era o portiune interesanta pe noua bucata de autostrada spre mare, pe la dealurile alea pe acolo de se mergea pe un sens, daca prindeai o rasnita d-asta de nu-putea 90 in panta se faceau niste coloane si niste accidente de la grabitii care nu puteau astepta si depaseau in deal..acu am inteles ca i-au dat drumul pe doua benzi barem, deci e safe argoane, poti sa te duci cu ea la mare la vara biggrin.gif
bucatzel
QUOTE(Hack @ 12 Jan 2013, 09:47)
Daca ai in masina inca vreo 3 persoane si portbagajul plin de bagaje, mananca kkt... laugh.gif
*


QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 09:49)
Nu fac taxi.
*



Deci nevasta si mostenitorul merg cu trenu' in concedii?

QUOTE(ipiq @ 12 Jan 2013, 14:12)
si ii fain sa stai juma de ora la 4500 rpm ca sa poti urca un deal? biggrin.gif
*



Oi-oi. Aici tre' sa recunosc ca da. Chiar dau muzica mai incet, sa se auda mai bine motorul tongue.gif
corbex
QUOTE(argon @ 12 Jan 2013, 09:22)
De la 4000 rpm in sus  jar mananca pe dealul negru, ce-i sub 100 de cai, nu se tine dupa mine  wink.gif
*


Urci Dealul Negru intr-a doua? ohmy.gif
cdadan
QUOTE(bucatzel @ 12 Jan 2013, 15:00)
Deci nevasta si mostenitorii merg cu trenu' in concedii?
*


Te-am corectat.
andri1940
Daca mergi in limitele bunului simt si nu vrei raliuri, n-ai niciun stres cu 1.4 16v pe Dealul Negru. Nu se pune problema ca te imping tirurile sau dubele, cum mai spunea cineva mai devreme.

Lipsa de cuplu la turatii mici a benzinarului aspirat se simte in special pe traseele montane (Ex: Mateias, Transfagarasan, Transalpina, etc) unde cu masina plina, in curbe, a doua s-ar putea sa fie cam la limita. Dar nu se pune problema ca nu urci.
C a t a l i n
A 2-a la Dacia 1300 da, e la limita.
Merced
Am urcat Transfagarasanu' cu Dacia 1300 arhiplina, patru insi plus bagaje de campat zece zile, si am ajuns sus in regula.
Iulikk
QUOTE(andri1940 @ 12 Jan 2013, 19:34)
Lipsa de cuplu la turatii mici a benzinarului aspirat se simte in special pe traseele montane (Ex: Mateias, Transfagarasan, Transalpina, etc) unde cu masina plina, in curbe, a doua s-ar putea sa fie cam la limita. Dar nu se pune problema ca nu urci.
*



Am mers cu Solenza de doo ori pe Transf..... zmuară Cici_Balerinu' daca s-a simtit masina "la limita".
argon
Mi suficient motorul asta, si nici nu e inceputul de gama, ca mai exista Megane 2 de 1.4 si 80 de cai, si tinand cont ca exista atatea Logane 1.4, chiar nu incurc pe nimeni in trafic. De Octavia de 1.4 80 de cai si o tona jumate nu zice nimeni nimic..bine ca-i Meganul lenes. Cu asta sau ala de 1.6, tot aia era, si nu duc lipsa celor 10 cai, si nici a huruitului fuliei defazoare. Meganul de 2 litri e rar, si nu renteaza consumul nesimtit pentru 36 de cai in plus.

Laurentziu83
QUOTE(andri1940 @ 12 Jan 2013, 19:34)
Lipsa de cuplu la turatii mici a benzinarului aspirat se simte in special pe traseele montane (Ex: Mateias, Transfagarasan, Transalpina, etc) unde cu masina plina, in curbe, a doua s-ar putea sa fie cam la limita. Dar nu se pune problema ca nu urci.
*


Confirm. Am facut Transalpina cu Matizul acum mai bine de 3 ani, iar pe portiunea de urcare de la Novaci la Ranca, pe curbe, cu 3 persoane si bagaje, trebuia sa o tin in a 2-a la 60 la ora (la 71-72 intra limitarea), in a 3-a nu avea vlaga tot timpul. Dar a mers si asa.
Motoarele mici traiesc din turatie, exact ceea ce se fereste romanul sa experimenteze pe masina lui, ca "se strica".
dogy_10
daca ai luat serpentinele de pe transalpina cu matizul cu 60kmh esti mai ceva ca colin mcrae
Laurentziu83
Serpentinele nu, dar ele erau cauza pentru care trebuia sa incetinesc si sa o tin numai a 2-a. N-avea rost sa mai schimb a 3-a pentru cativa metri cand mai erau pana la curba.
hitman1234
poate-l ajuti pe tanar din productia de benzen

http://www.dailymail.co.uk/news/article-22...ntain-bike.html
Hack
Deja vinzi Corsa? unsure.gif
argon
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=256842&hl=

Nu vezi ca-i rosie ? Apropos, cum e pretul, mic mare?
Hack
Io stiu ce i-ai facut...?
hitman1234
acra lamaia asta? dry.gif
Hack
QUOTE(argon @ 24 Jan 2013, 09:54)
Apropos, cum e pretul, mic mare?
*


Stiu pe cineva care a luat una asemanatoare, neinmatriculata cu 2000 de euro...
l@u
Da-i un PM lu Dragoselu ca el cauta masina ....Serios
argon
Updeit: am luat itepepul din prima pe bune la Espero cu spuma in praguri rolleyes.gif


Si un viitor cado pentru plastic , sehaj ca nou.
pishky
jurnal de bord la limuzina de corsa cand vedem?
argon
Nicicand, aia nu-i masina.
Merced
QUOTE(argon @ 4 Feb 2013, 13:34)
Updeit: am luat itepepul din prima pe bune la Espero cu spuma in praguri  rolleyes.gif
*



Si cu csenoanele alea smechere?
cj98czh
Pentru xenon si gaze s-a dat extra ... restul a fost pe bune biggrin.gif
Merced
Pentru gaze nu bag mana in foc ca trebuia dat ceva extra, mai ales ca e non-euro.

Eu de cate ori am dus Cielo-ul noxele au fost in limite.
argon
Nu stiu cum sa spun, dar nu au aprins vreu bec, si nu doar de data asta, am facut ITP la mai multe statii diferite la mai multe masini. Se fac gaze, frane, 2 poze, actipildu pe numar si talon, si gata, fara nici o spaga. Ma duceam la Marian daca vroiam sa expuna normativu rolleyes.gif

Nici la RAR nu se fac mai multe, cand am facut cartea de Romania la Corsa( e similar cu un ITP), au facut frane, noxe, si fapt ce m-a mirat...claxon unsure.gif . La unele din cele din anii 90 am vazut ca in plus le mai si trageau pe roti, sa nu pice.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.