Pai era motorul rece, cald scade pe la 0.8. Ideea pozei era ca am descoperit cum sa-ti arate CB-ul consumul pe ora, ca e secret, cati litri mai are in rezervor, daca are erori stocate, si nu are. @alex4u, de obicei nu sterg posturi, dar tie ti-am sters ca e cel mai bun raspuns la nesimtire si proasta crestere, ne radem glumim da' membri familiei nu au legatura.
a te-a deranjat? e bine de stiu ..eu bagam mana in foc ca esti imun la orice tu ..dar vad ca nu ..sunt si inca cum nu ai vrea sa ma cunosti in totalitate
C a t a l i n
17 Mar 2012, 09:12
Argoane, Secret era doar pentru tine. Ca si istoricul limuzinei.
danyhhh
17 Mar 2012, 09:31
De curiozitate, cum se pot vedea informatiile respective ? care sunt pasii ?
hitman1234
17 Mar 2012, 10:23
ba ce mult consuma rasnita, ca a mea care are 2 cilindri in plus
C a t a l i n
17 Mar 2012, 10:29
Ai trecut de la tamburi la etrieri?
argon
17 Mar 2012, 14:33
QUOTE(hitman1234 @ 17 Mar 2012, 11:23)
ba ce mult consuma rasnita, ca a mea care are 2 cilindri in plus
Am spus ca era la rece, cu motorul cald oscileaza intre 0.6 si 0.8 l/h.
QUOTE(danyhhh @ 17 Mar 2012, 10:31)
De curiozitate, cum se pot vedea informatiile respective ? care sunt pasii ?
Foarte simplu se pare, ti apasat butonul de la CB in timp ce apesi pe start. O sa apara test mode, incep indicatoarele sa danseze, si ca sa vezi informatiile, apesi butonul de la CB(de pe maneta) Ca sa iesi apesi butonul de la ceasuri. Daca ai erori cica da mesaje, daca nu, o sa scrie 'test ok'. La 2.2 nu merge, doar la 2.1.
DFL
6 Apr 2012, 12:20
Cel mai tare jurnal de bord ........sunt inca la Espero.......ma gandesc cand o sa ajung sa-l citesc pe tot..... rad de unul singur, ......oare am inebunit?
Macione
6 Apr 2012, 12:48
Am incercat si eu prin decembrie sa il citesc pe tot. M-am oprit cam pe la pagina 100 cand a trebuit sa dau restart la calc si dupa mi-a fost lene sa o iau la rand cu paginile. E ca o telenovela cu Chuck Norris si Cichi cean.
argon
7 Apr 2012, 15:00
QUOTE(DFL @ 6 Apr 2012, 13:20)
Cel mai tare jurnal de bord ........sunt inca la Espero......
Care din ele, ca sunt mai multe
Filip
7 Apr 2012, 16:26
Ar trebui resuscitat din adancurile serverului si topicul cu "esteitu`" lui Argon. Din ce am inteles, e cea mai buna parte. Pacat ca nu l-am prins.
bucatzel
9 Apr 2012, 10:12
QUOTE(argon @ 7 Apr 2012, 15:00)
Care din ele, ca sunt mai multe
Ar trebui sa rascumperi macar unu', ca de cand cu reno-ul, cam stagneaza jurnalul.
DFL
9 Apr 2012, 10:36
...sunt mai multe....abia sunt la primul , cel alb...cel de 2000 euro.
Markos
9 Apr 2012, 10:41
QUOTE(DFL @ 9 Apr 2012, 11:36)
...sunt mai multe....
Vreo trei le luase pentru piese.
hitman1234
9 Apr 2012, 11:26
parca aia frumoasa cu "spume" a ramas in familion
cj98czh
9 Apr 2012, 12:12
Care ? Aia cu spuma in praguri sau aia cu anvelople luate cu flexu?
argon
9 Apr 2012, 19:33
Aia cu spume a ramas, e beton, limo..cutie hautomata...nu i-am schimbat absolut nimic, acum are 250.000 km, doar s-a stricat ceva la ABS, dar i-am scos becul din bord, sa ia ITP-ul, merge si asa, nici prima nu avea ABS din fabrica, si nu tusea.
spy_oh_joy1389
9 Apr 2012, 19:37
Markos
9 Apr 2012, 19:39
QUOTE(argon @ 9 Apr 2012, 20:33)
Aia cu spume a ramas, e beton
S-a-ntărit spuma
hitman1234
9 Apr 2012, 19:59
n-a cazut sor-ta din ea inca?
era acu cateva zile o pseudolimo tot alba cu fum de la motor cu proprietarul zbierand la tel "nush coa, s-a stricat!!!" ..m-a pufnit rasul instant cu nostalgie cu tot..
Iulikk
9 Apr 2012, 20:31
QUOTE(argon @ 9 Apr 2012, 20:33)
[...] doar s-a stricat ceva la ABS [...]
Nu-i nimic. Faci ABS-ul manual, din pedala.
Filip
11 Apr 2012, 22:44
QUOTE(argon @ 9 Apr 2012, 20:33)
Aia cu spume a ramas, e beton, limo..cutie hautomata...nu i-am schimbat absolut nimic, acum are 250.000 km, doar s-a stricat ceva la ABS, dar i-am scos becul din bord, sa ia ITP-ul, merge si asa, nici prima nu avea ABS din fabrica, si nu tusea.
Acuma isi da arama pe fata Argon. Cand si-a luat Espero poza in propietarul model, lauda fiabilitatea masinii, punea poze din service cu masina, cu ce intretinea el pe acolo la agregat. Acuma de cand are Megane s-a ales prafu`. Auzi si tu... are o problema, scoate becu` sa nu se vada. Limuzina cica. Nu se aud claxoanele... cica. Daca se strica motorul ce faci? Bagi flexu` in podea si treci pe "modul Flinstones"?
Roaga-l p-ala micu sa te ajute ... Incalzeste cu ceva chestia aia de metal si incearca dupa aia sa scoti tija.
argon
13 Apr 2012, 19:15
AM incalzit-o, nu prea tare, de frica sa nu topeasca si plasticu sa fac mai rau
Markos
13 Apr 2012, 19:15
QUOTE(Hack @ 13 Apr 2012, 20:14)
Roaga-l p-ala micu sa te ajute ...
Da, e puternic!
13 Apr 2012, 20:16:
QUOTE(argon @ 13 Apr 2012, 20:15)
de frica sa nu topeasca si plasticu sa fac mai rau
Aruncă mizeria aia la gunoi și cumpără alta nouă. La reno asta-i soluția, nu știai?
argon
13 Apr 2012, 19:18
Sa stau nustiucate saptamani dupa ea? Si ce sa comand, ca n'are nici un cod pe ea, doar Renault Nisan Valeo scrie.
Hack
13 Apr 2012, 19:18
The Force is strong with this one.
hitman1234
13 Apr 2012, 19:22
da-o mosului inapoi,zi-i sa bagi tu ba benzina in asta, troaca dracului,dupa ce ca nu produce nici nu intra pompa in ea
Markos
13 Apr 2012, 19:26
QUOTE(argon @ 13 Apr 2012, 20:18)
Si ce sa comand, ca n'are nici un cod pe ea, doar Renault Nisan Valeo scrie.
știu cei de la Coramex, nu te panica.
Apropo, scrisese DanCVA pe topicul ăla-minune că are o tijă de-aia (evident că s-a șters), ia legătura cu el, poate te ajută.
Hack
13 Apr 2012, 19:34
QUOTE(hitman1234 @ 13 Apr 2012, 20:22)
da-o mosului inapoi,zi-i sa bagi tu ba benzina in asta, tomberonul dracului,dupa ce ca nu produce nici nu intra pompa in ea
Mi-am permis sa te corectez putin.
argon
13 Apr 2012, 19:40
Si ce dreptate ai, la Espero e egzact acelasi sistem, dupa 15 ani functioneaza perfect, la tomberoanele astea gandite cu vreun frantuz beat dupa 1 an se phote tija , si tot vina cleintului e, ca trece prin balti cu masina
cj98czh
13 Apr 2012, 19:42
Argoane ... revino-ti ...masina ta are 8 ani ... nu 1 an .... eu zic ca a tinut decent ... cumpara una noua, stim ca la tine banii nu sunt o problema ... asa ca nu stiu de ce te plangi ..
Hack
13 Apr 2012, 19:42
Eu am 5 ani cu ea si tija rezista, dar cel putin o data pe an o ung cu vaselina.
argon
13 Apr 2012, 19:46
Asa am luat-o cu aia blocata, mosul a zis ca i s-a blocat prin 2007 si a lasat-o asa. Nici sa te apuci de nebun de uns periodic nu e normal,c a ramaneam cu Dacia 1310 atunci.
Markos
13 Apr 2012, 19:48
QUOTE(argon @ 13 Apr 2012, 20:46)
mosul a zis ca i s-a blocat prin 2007 si a lasat-o asa.
Zicea despre tija cealaltă. Au pățit-o și corbex, și bion...
Hack
13 Apr 2012, 19:48
Eu is mai ... ca ala micu, imi place sa mai ung pe la ea ...
argon
13 Apr 2012, 19:53
Daca se bloca pe deschis nu era nimic, da' o tras de usa aia pana s-au belit pe acolo piciorusele alea ce o tin, sid aca repar actuatorul nu stiu daca mai pica pe gaura, ca sta putin departata usa.
cj98czh
13 Apr 2012, 19:55
Ia flexu ca deja este grav ...
Markos
13 Apr 2012, 19:56
Păi schimbi și piciorușele alea, e o buca' de plastic de 2 lei. Hai 20, la Coramex
hitman1234
13 Apr 2012, 21:06
grecule ia-l usor ca-l confuzam total, nu e obisnuit inca sa cumpere piese noi, el inca se gandeste la o solutie cu ceresit si spaclu
Markos
13 Apr 2012, 21:09
Superglue, atunci
sobolan
13 Apr 2012, 23:04
sau scuipinol
vallyyy
13 Apr 2012, 23:32
Pur si simplu nu te recunosc Argonele,nu erai tu cu piese de origine noi,vorba aceea motto-ul tau NU DEZMEMBRARI,NU TURCISME AFTERMARKET,NU CARPELI,piese noi Groupe Renault,baga comanda de plasticul ala si lasa improvizatiile ca daca te lasa in vreun concediu la alimentare pui flexul pe "usa" de la rezervor
pishky
14 Apr 2012, 06:35
QUOTE(argon @ 13 Apr 2012, 19:46)
Asa am luat-o cu aia blocata, mosul a zis ca i s-a blocat prin 2007 si a lasat-o asa.
deci din 2007 pana acum nu ai mai bagat benzina?
Hack
14 Apr 2012, 07:17
Nu a mai scos benzina, asta ai vrut sa spui, nu?
pishky
14 Apr 2012, 07:47
da, scuze, eram morocanos de dimineata
argon
14 Apr 2012, 07:47
QUOTE(vallyyy @ 14 Apr 2012, 00:32)
Pur si simplu nu te recunosc Argonele,nu erai tu cu piese de origine noi,vorba aceea motto-ul tau NU DEZMEMBRARI,NU TURCISME AFTERMARKET,NU CARPELI,piese noi Groupe Renault,baga comanda de plasticul ala si lasa improvizatiile ca daca te lasa in vreun concediu la alimentare pui flexul pe "usa" de la rezervor
Piesa nu are nimic, doar tija blocata, daca se poate debloca, de ce as cumpara o piesa noua? DIn snobism?
QUOTE(pishky @ 14 Apr 2012, 07:35)
deci din 2007 pana acum nu ai mai bagat benzina?
Nu, sta usita deschisa de atunci.
Filip
14 Apr 2012, 08:49
Ah... asa mai merge! Topicul asa cum ar trebui el sa fie!
Markos
14 Apr 2012, 09:07
QUOTE(argon @ 14 Apr 2012, 08:47)
Piesa nu are nimic, doar tija blocata, daca se poate debloca, de ce as cumpara o piesa noua? DIn snobism?
Cum e? S-a deblocat?
argon
14 Apr 2012, 11:01
S-a deblocat olae, s-a topit si tot nu s-a deblocat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.