QUOTE(romeodr @ 2 Sep 2010, 16:50)
..astept 1.01 2011 cand Dacia trece la motorizari euro 5 !!
In afara de taxa de prima inmatriculare, nu ai nici un avantaj cu euro5-ul, doar consuma mai mult si trage mai greu. Eu inca mai visez la motoarele euro 2, cu injectie multipunct, reglate pentru compromisul dintre performante si consum, nu si gatuite sa iasa la noxe.
QUOTE(Filip @ 2 Sep 2010, 22:21)
Aha, asta e ceva cam ca la dacie cand o duci la 6000 si-i dai a doua. In momentul in care ambreiajul cupleaza, socul si implicit puterea se transmite la roti acompaniate de un mic "scartz". Ma refer in mers, adica pleci cu 1-a, duci pana la 6000 si ii dai a 2-a.
La dacia berlina cred ca socul se transmite pana in cutia de viteze, si ramane acolo, facand-o praf, nu cred ca mai ajunge ceva la roti, poate doar ulei de cutie.
QUOTE(Filip @ 2 Sep 2010, 22:25)
EU IL CREDEAM PE ARGON OM SERIOS, LA CASA LUI, `TELECTUAL NOTAR/ECONOMIST/CONTABIL CE-O FI, CU PROPIUL BIROU CABINET LA EL IN CASA PT. EXERCITAREA MESERIEI, nu credeam ca-i in stare sa-i arda de scartz-uri cu Espero automat.
Dupa ce m-am angajat, am aflat ca o regula nescrisa a firmei unde lucrez este sa ai minim o tigla lipsa de pe casa ca sa-ti faci treaba bine. Am fost norocos ca ma incadram.
Asa ca nu-i obligatoriu ca cineva foarte bun in ceea ce face sa nu aiba si pasarelele lui. Nu ca l-as lauda pe argon, pt ca nu il cunosc, doar vorbeam la modul general.
QUOTE(BZN @ 2 Sep 2010, 23:00)
Vorbesc serios. Tu?
Incercam pe a ta?
Cand mi-au aparut zgarieturi la vechiul Symbol, mi-am luat pasta de polishat la tub de 16 lei si le-am rezolvat rapid cu o carpa. Am incercat aceeasi smecherie la fostul Passat al parintilor, am frecat 10 minute si m-am lasat pagubas. Zgarietura arata exact la fel, nu mergea "trasa" vopseaua peste zgarietura nici cu armata rosie. Asa ca nu-i garantat ca ceea ce merge pe o masina merge pe toate.