Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
sorin1983
Ee ziceam asa... i-am schimbat ambreiajul si acum e la a doua tinerete...nu mai simti pedala. Macar nu e ruginita si e user friendly
dr_mKe
Totusi nu-i la nivel cu Sexpero. Nu se mai faceau Woo -urile la fel de bine ca pe vremea limuzinei lui Argon tongue.gif
sorin1983
A mea e made in china biggrin.gif
ionutctn
QUOTE(Mr_Devil83 @ 23 Nov 2009, 22:11)
pai pe tine nu te intereseaza consumul ca o tii in garaj, eu cu doctorul mai umblam cu supernovele biggrin.gif

Cum e cu arcurile de la masina aia fiabila de se rup din senin?biggrin.gif

Io presimt ca audi a furat tehnologie de la craiova cand a proiectat suspensiile la a6 biggrin.gif
*


mda...5 pivoti pe o parte... tongue.gif
argon
QUOTE(Mr_Devil83 @ 23 Nov 2009, 22:11)
pai pe tine nu te intereseaza consumul ca o tii in garaj, eu cu doctorul mai umblam cu supernovele biggrin.gif

Cum e cu arcurile de la masina aia fiabila de se rup din senin?biggrin.gif

Io presimt ca audi a furat tehnologie de la craiova cand a proiectat suspensiile la a6 biggrin.gif
*



deci toti cei care au garaj nu umbla cu masina ai tu impresia.... Garajul e un loc unde o parchezi, cum o ti tu in curte sau doctorul in fata blocului, o tin eu in garaj, acum ai inteles happy.gif ? Si de umblat am 11.000 km in 5 luni, nu a fost nici un concurs ca cine umbla, face, demareaza, o are mai lunga, etc, cum m-ai obisnuit, ci atat s-a adunat.


Arcurile nu s-au rupt din senin ti-am mai zis, asa era de nusestie cand, adica lipsea o parte din ultima spira, intreaba-l pe doctoru ca le-a vazut, mergea bine mersi si nu era lasata, dar asa sunt eu mai perfectionist si am pus noi.
dr_mKe
Argoane, lungimea sa stii ca nu prea conteaza, totul tine de grosime tongue.gif
marian-j
Pooi,Espero o are mai groasa decat SN.
Tabla,bre!
Si daca ma gandesc mai bine o are si mai lunga.
Tot tabla,evident!
Merced
Azi am fost cu Cielo-ul la ITP. A iesit totu' ok mai putin un dezechilibru cam mare la franarea pe spate. Probabil s-a gripat cilindrul receptor dreapta-spate. Nu m-a respins inginerul, dar tot vreau s-o rezolv pe cat posibil. Mecanicu' la care ma duc acasa dupa program era si el p-acolo, mi-a zis ca rezolva el, dar eu vreau cilindrii noi, nu ma complic cu "rezolvari", adica probabil curatarea cilindrului respectiv. Metoda o stiu de la Dacie si n-avea cine stie ce succes.
Asa ca mi-am pus amicu' care vinde piese sa-mi caute. A gasit cilindru receptor Cifam la 20 de lei si ATE la 55 lei per bucata. Preturi foarte foarte bune. Da' probabil ca mai intarzie momentu' cand o sa am bani si de saboti, daca tot umblu acolo sa fac treaba treaba. ATE sunt cam scumpi, am gasit Textar cu 85 de lei setul, iarasi un pret foarte ok. De fapt daca stau sa ma gandesc pe partea de frane e moka masina asta, doua discuri Ferodo sunt sub 150 de lei de unde le iau eu, si asa mai departe.
Si pentru ca m-am folosit de topicu' lui argon pentru un mic jurnal de bord, sa mai povestesc de la ITP. Noxele au iesit ok, cam in partea superioara, dar ok pentru varsta masinii, omul a fost foarte multumit cum se prezinta masina pe dedesubt, a vazut ca n-are jocuri, n-are rugina si tin sa spun una din intrebarile sale retorice si aici "Crezi ca un Logan dupa 15 ani o sa arate asa ca asta?". tongue.gif
Una peste alta, sunt masini corecte, care intretinute macar cat de cat corect, nu zic la sange, merg bine fara interventii multi ani si multi kilometri. Si in plus intretinerea lor e in general ieftina ca braga. Cred ca nici un cilindru receptor de Dacie berlina facut de Asam nu-i mai ieftin de 20 de lei, si eu am gasit pentru Cielo cilindru Cifam la banii astia. Si nu se compara producatorii.
In concluzie, Woo "ruleaza". biggrin.gif
argon
mie nu mi-a dat cu dezechilibru, au iesit perfect franele, dar curiozitatea mea e de ce nu au limitator de frana pe spate, ca alea cu ABS desi nu are ABS, nu ca i-as duce dorul, o grija in minus...oricum cu masina goala nu blocheaza spatele nici pe nisip, deci ceva sistem exista.
Merced
A ta n-o fi stat cu acelasi lichid de frana sase-sapte ani cum a stat asta o perioada. Si asta conteaza. D-aia am zis ca nu trebuie intretinuta la sange. Dezechilibru ala se simte la franari de urgenta probabil. Dar prefer sa dau 40 de lei pe doi cilindrii noi, si 85 pe saboti si sa sper ca macar 4-5 ani stau linistit dupaia. Cu lichidul de frana schimbat macar la doi ani, daca nu la un an cum recomanda inclusiv ATE pe cutia de tabla in care ambaleaza lichidul.
C@talin
io am patit intro zi cu tico o faza de ma speriat biggrin.gif dupa ce am carat ceva greu cu el,dupa ce am descarcat tot , la o frana mai violenta sa blocat a dracu spatele de ma albisem unpic smile.gif da am tinuto dreapta
.
porma totu ok sia revenit la normal.cred ca ramasese repartitoru blocat.
argon
cu lichicul ai dreptate,e foarte curat, deci sigur a fost schimbat, in schimb lichidul de ambreiaj era negru rau, cartea nu zice ca se schimba, doar verifica, totusi pe ala l-am schimbat eu.

QUOTE(C@talin)
cred ca ramasese repartitoru blocat.
*



de aia ma bucur ca nu am chestia aia 04.gif
cdadan
QUOTE(argon @ 24 Nov 2009, 22:18)
nu are ABS, nu ca i-as duce dorul, o grija in minus...oricum cu masina goala nu blocheaza spatele nici pe nisip, deci ceva sistem exista.
*


Da, stiu faza cu - al meu e cel mai bun, ce nu am nu-i bun. Ce e dom'le cu porcariile astea gen ABS, AFU, ASR, ESP ... niste prostii, griji in plus. Intr-un fel ai dreptate, e o grija in minus - a masinii fata de tine.
Nu blocheaza spatele nici pe nisip? Cam nasol, dupa parerea mea. Ok, chiar si in anii '60 masinile aveau un repartitor pentru puntea spate, care se autoregla in functie de greutate. Oarecum teoretic, deoarece practic nu prea ramanea corect calibrat.
argon
QUOTE
Da, stiu faza cu - al meu e cel mai bun, ce nu am nu-i bun. Ce e dom'le cu porcariile astea gen ABS, AFU, ASR, ESP ... niste prostii, griji in plus

unsure.gif partea cu ABS-ul era asemanarea cu lipsa limtatorului... lui nu i-as duce dorul ..ca tot tai din citat ce vrea muschiul tau.

ce aveau masinile alea de zici in anii 60 s-a pastrat pana la Loganul din 2007, asta nu inseamna ca e si bun(dupa cativa ani se duce dracu'), a mea are ceva inglobat in popa centrala de frana dar nu prea am inteles principiul de functionare...din moment ce asa e din fabrica, si testul de frane luat cu brio la varsta ei eu zic sa nu-mi porti tu mie de grija, ca frane este.
marian-j
Colega argon,supapele tarate aflate pe conductele frana spate preiau rolul repartitorului.
Colega Merced,eu daca as fi in locul dumitale as merge pe Ate. Mai scump da' "face"!Atat lichidul de frana cat si diversele piese apartainand sistemelor de franare schimbate la cazanele proprii au provenit de la firma mai sus amintita.Fara repros!
Felicitari pt.itp! wink.gif
argon
supapele alea de care zici sunt chiar pe pompa centrala la iesirea catre spate, dar tot nu am inteles principiul blush.gif
dr_mKe
Pe mine de ce nu ma feliciti pentru ITP -ul facut la tine, colega marian ! tongue.gif tongue.gif tongue.gif
marian-j
Ai dreptate!Supapele se insurubeaza in corpul pompei centrale si din ele pleaca conductele de frana.Scuze,sunt obosit.
Cu principiul de functionare voi reveni cu un PM.Nu-i complicat dar sunt multe de spus si nu are rost sa-ti incarc topicul cu balivernele mele.Iti voi expune cum l-am "buchisit" eu impreuna cu un mecanic de la Opel.


24 Nov 2009, 23:22:
Nenea doctoru',matale ai beneficiat doar de o constatare amicala!! rolleyes.gif
La itp intoarcem foaia!! sleep.gif
dr_mKe
tongue.gif care foaie, ca-i perfecta-n orice fel icon_mrgreen.gif
sorin1983
Gaurile din caroserie nu se iau in seama la itp nu? Doar aspectul exterior? biggrin.gif
dr_mKe
Care gauri mah radmasa.gif
marian-j
Vrei sa incep cu elementele neomolagate pe SN? icon_mrgreen.gif
Nu ai trusa medicala,triunghi si stingator!Si daca ma gandesc bine nu ai nici basca! biggrin.gif
Coane Sorine,n-are gauri!!Da' promit sa le caut cu mare atentie! wink.gif
dr_mKe
Ei nah ! Am 2 triunghiuri, trusa medicala (putin utilizata dupa un mic accident la munte icon_mrgreen.gif ) extinctor, diverse chei, multe cosmeticale auto, stetoscop, halat, etc, samd radmasa.gif
sorin1983
La SN mai gasesti o gaurica, o crapatura. daca nu ma credeti umpleti-le cu apa sa vedeti pe unde curge biggrin.gif
dr_mKe
Alea sunt gauri tehnice mah tongue.gif Vrei sa se stranga apa in ea cand ploua tare afara ?
sorin1983
Eeeeh la mine macar daca intra apa nu mai iese radmasa.gif
dr_mKe
Mare neajuns in proiectarea masinilor Woo radmasa.gif
C@talin
QUOTE(marian-j @ 25 Nov 2009, 00:18)

La itp intoarcem foaia!!  sleep.gif
*



doctore adica marca banu sau mergi pe jos acasa radmasa.gif
dr_mKe
Gresit, ii duc cativa saci cu mancare pentru pisici tongue.gif
Merced
marian-j, depinde de buget la momentu' respectiv, sigur ca as lua cu mare drag cilindrii ATE dar cred ca nici aia ce Cifam nu-s de "colea", pot sa bag mana in foc fara sa-i vad ca-s mult mai bine lucrati decat aia de se gasesc in magazinele de piese Daewoo. tongue.gif
Probabil ca pare exagerat, dar doar de cand am pus lichidul de frana ATE mi s-a parut ca franele tin mult mai bine. Pe viitor o sa urmeze si placute ATE, si o verificare la sange a discurilor/tamburilor. Am impresia ca e ceva ovalizat pe undeva, parca franeaza un pic cam "intrerupt" cand fac asta foarte usor. Sau o fi de la cilindru' defect, sa vedem.
marian-j
Colega C@talin,daca nu am reusit sa fac avere (din '92 de cand fac itp-uri )fii matale sigur ca n-o sa-mi scot parleala cu dom' doctor. biggrin.gif Desi propunerea cu haleala pentru pisici suna tentant!!Am sapte in batatura! rolleyes.gif
Si daca ma cujet mai adanc eu i-am ramas dator lu' dr_mKe cu o pizza pentru niste idei excelente!!
Daca chiar o fi sa fie,ii dau bmw-ul meu sa circule si io o sa ma dau cu Fordu' nevestii! wink.gif
Colega Merced,nu-mi permit sa fac comparatii!Nu cunosc datele si prefer sa nu dau cu bata in balta vizavi de piesele indicate de matale.
Referitor la lichidul Ate:n-am nici un interes sa te trombonesc!In primavara mi-am schimbat lichidul de frana la Compact-ul meu.Exact aceaisi senzatie am avut-o si eu!Frana a devenit mai eficienta.Pe stand am constatat ca eficienta mi-a crescut cu 3-4% si pedala a devenit mai "ferma'.
Despre placutele Ate?Numa' de bine!In August (anul asta) am "incaltat" fata.Discurile nu a trebuit sa le schimb.Placutele NU scartie,se "calca" relativ rapid,franeaza fain dar din pacate cam "innegresc" jantele.
Consideratie personala:daca sesizezi ca frana iti lucreaza "secvential" nu cred sa fie de vina frana pe puntea spate.Este foarte greu sa "simti" un tambur ovalizat fara ajutorul unui stand de frana.Mai repede as verifica discurile si abia dupa aceea tamburii.Strict parerea mea!
D-aci incolo optiunile dumitale sunt suverane. smile.gif
Colega argon,imi cer scuze pentru off!
dr_mKe
Iar ajungem la capitolul imbunatatiri mari cu preturi mici tongue.gif
Plebea nu crede ca orice imbunatatire la nivelul consumabilelor fluide, electrice sau de care or mai fi, se traduce prin imbunatatirea prestatiilor masinii tongue.gif
Mica completare, un tambur de frana pe spate ovalizat nu-l simti din cauza fortei de franare mici repartizate. Daca ar fi vorba de un Trabi, cu tamburi si in fata, in mod sigur l-ai simti tongue.gif
Victoras2001
Mai merge, mai merge corabia? biggrin.gif
marksman
Victoras, te rog sa nu jignesti limuzina lui argon. sleep.gif Topicul cu corabia este aici.
argon
asta e salupa, si merge happy.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 24 Nov 2009, 22:18)
..oricum cu masina goala nu blocheaza spatele nici pe nisip,
*




Asta este iarasi din ciclul..... nu aud cand ma claxoneaza cineva din cauza ca este foarte bine insonorizata.... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
nu inteleg ce vrei sa zici, dar nici nu-s curios. Ala era rolul limitatorului clasic, sa nu blocheze spatele.

EDIT:

la ultimul plin la inceputul saptamanii mi-am amintit sa resetez jurnalierul, si la urmatorul mi-a iesit 9,2 %, nu am iesit din oras, drumuri scurte, nu apuca sa se incalzeasca calumea, stat mult la ralanti, cat de cat OK consumul zic eu, dar oricum foarte mare comparativ cu 7,5 cat ia SN iarna in Bucuresti conform dr_mke.
marian-j
Pai schimbti-va masinile.Intre voi!
Ia intreaba-l pe nen-to doctoru' daca nu l-ar "coafa"(no hard feelings,doc! laugh.gif ) ideea unui troc. sleep.gif
einstein1984
@cj98czh
O fi de la anvelope...
argon
QUOTE(marian-j @ 27 Nov 2009, 12:11)
Pai schimbti-va masinile.Intre voi!
Ia intreaba-l pe nen-to doctoru' daca nu l-ar "coafa"(no hard feelings,doc! laugh.gif ) ideea unui troc. sleep.gif
*




m-am uitat dupa mai multe masini inainte sa o iau pe asta, dar daca nu m-a coafat o solenza scala de ce m-ar coafa o supernova cheala? daca era fosta masina a lui a lui Jon Voight intelegeam..
ArtVandelay
QUOTE(argon @ 27 Nov 2009, 14:14)
aca era fosta masina a lui a lui Jon Voight intelegeam..
*



radmasa.gif

biggrin.gif
hitman1234
QUOTE(marian-j @ 27 Nov 2009, 12:11)
Pai schimbti-va masinile.Intre voi!
Ia intreaba-l pe nen-to doctoru' daca nu l-ar "coafa"(no hard feelings,doc! laugh.gif ) ideea unui troc. sleep.gif
*



Troc de troace tongue.gif
dr_mKe
radmasa.gif eu nu dau o masina pe care vopseaua costa cat juma din masina lui argon, iar uleiul din motor cat 3 plinuri de benzen.
Plus ca nu-s fan de masini cu frane foarte slabe wink.gif

>>> consum minim de Bucale a fost 7,3 % iar cel "normal" a fost un 8.3% facut nu de mult, cand am fost in vizita la conu' einstein wink.gif
Recomand niste GinkoBiloba si Cerebrolysin pentru memorie, coane Argoane tongue.gif
sorin1983
QUOTE(dr_mKe @ 27 Nov 2009, 13:52)
radmasa.gif  eu nu dau o masina pe care vopseaua costa cat juma din masina lui argon, iar uleiul din motor cat 3  plinuri de benzen.
Plus ca nu-s fan de masini cu frane foarte slabe  wink.gif
*


Sincer tu lipsesti de pe logan club.
FLP
Eu nu inteleg treaba asta cu consumul in Bucuresti. Faceti 10 km pe an in Bucuresti si va laudati cu consumurile dupa aia?
nh1980ro
In BUcuresti consumul se calculeaza pe ora, nu la 100km.. smile.gif
argon
QUOTE(dr_mKe @ 27 Nov 2009, 13:52)
radmasa.gif  eu nu dau o masina pe care vopseaua costa cat juma din masina lui argon
*



era sa intreb de ce ai vopsit o masina din 2002 asa zis nelovita, dar mi-am amintit, e Dacie. Totusi nici macar fosta Dacie din 96 nu a necesitat vopsire, se pare ca la supernove si daciile din 85 toamna e moda asta. naughty1.gif era sa uit de acele Loganuri la care gainatul se ia cu tot cu vopsea blush.gif

QUOTE(sorin1983 @ 27 Nov 2009, 16:11)
Sincer tu lipsesti de pe logan club.
*



vai ce te inseli dar in acelasi timp ai si nimerit-o...nu lipseste, e sufletul intalnirilor alora de pe loganclub din zona asta wacko.gif M-a chemat si pe mine, dar nu m-am dus unsure.gif
dr_mKe
Machina ta este mata, iara esteitul se cam imprastia la 130 la ora, stii foarte bine asta.
Masina mea in momentul revopsirii avea luciu foarte bun la vopsea, iar vopsitul cu Standox s-a facut pentru ca asa am poftit eu wink.gif Din punct de vedere tehnic o fi Espero ok, dar dpv al vopselei arata jalnic si nici n-o sa pui tu finantele sa-l faci frumos. Dpv practic nu are logica. Eu am facut-o pentru ca imi place SN tongue.gif
Deosebirea-i ca maine pot merge sa-mi iau masina noua sau sh cu banul jos, ca tot ai facut tu misto de multe ori pe tema asta wink.gif
Uita-te ce gume ai tu pe Espero si ce am eu pe Dacia wink.gif
argon
dupa singura spalare ce i-am facut-o in 5 luni arata perfect, doar nu ai impresia ca as investi vreun leu in polish daca o spal asa...des wink.gif cu gumele mele nustiu ce probleme ai, ca eu nu am niciuna, nu am avut treaba cu ele. O sa-ti iei si masina noua cand intri in paine si eu cred ca o sa uti de Supernova.
dr_mKe
wink.gif eu nu sunt fanul masinilor noi, am avut 2 si socotesc ca una de 2-3 ani cu rulaj mic este mult mai rentabila dpv al deprecierii.
De SN n-am sa uit si proabil ca n-am s-o vand wink.gif
Eu pun mare accent pe gume, frane, faruri, stergatoare -care mi-au tras clapa radmasa.gif
Masina se spala de regula saptamanal, si tot de regula la cele 3 intalniri ale noastre ai prins-o murdara.
In mod regulat sunt sofer de ocazie pe machina care costa mai mult decat apartamentele in care stam amandoi, iar diferenta intre o compacta premium si aia este la fel de mare ca cea dintre 1310 si compacta premium wink.gif
Lasa tu vrajeala cu intratul in paine si alea alea cu masina noua ca eu n-am vise erotice cand merg cu o masina ceva mai buna wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.