Azi am fost cu Cielo-ul la ITP. A iesit totu' ok mai putin un dezechilibru cam mare la franarea pe spate. Probabil s-a gripat cilindrul receptor dreapta-spate. Nu m-a respins inginerul, dar tot vreau s-o rezolv pe cat posibil. Mecanicu' la care ma duc acasa dupa program era si el p-acolo, mi-a zis ca rezolva el, dar eu vreau cilindrii noi, nu ma complic cu "rezolvari", adica probabil curatarea cilindrului respectiv. Metoda o stiu de la Dacie si n-avea cine stie ce succes.
Asa ca mi-am pus amicu' care vinde piese sa-mi caute. A gasit cilindru receptor Cifam la 20 de lei si ATE la 55 lei per bucata. Preturi foarte foarte bune. Da' probabil ca mai intarzie momentu' cand o sa am bani si de saboti, daca tot umblu acolo sa fac treaba treaba. ATE sunt cam scumpi, am gasit Textar cu 85 de lei setul, iarasi un pret foarte ok. De fapt daca stau sa ma gandesc pe partea de frane e moka masina asta, doua discuri Ferodo sunt sub 150 de lei de unde le iau eu, si asa mai departe.
Si pentru ca m-am folosit de topicu' lui
argon pentru un mic jurnal de bord, sa mai povestesc de la ITP. Noxele au iesit ok, cam in partea superioara, dar ok pentru varsta masinii, omul a fost foarte multumit cum se prezinta masina pe dedesubt, a vazut ca n-are jocuri, n-are rugina si tin sa spun una din intrebarile sale retorice si aici "Crezi ca un Logan dupa 15 ani o sa arate asa ca asta?".
Una peste alta, sunt masini corecte, care intretinute macar cat de cat corect, nu zic la sange, merg bine fara interventii multi ani si multi kilometri. Si in plus intretinerea lor e in general ieftina ca braga. Cred ca nici un cilindru receptor de Dacie berlina facut de Asam nu-i mai ieftin de 20 de lei, si eu am gasit pentru Cielo cilindru Cifam la banii astia. Si nu se compara producatorii.
In concluzie, Woo "ruleaza".