Maskatu
12 Jul 2010, 09:51
@filip: Normal ca are martori, dar nu se vad in poza...
E nu vorbeam de martori, stiu ca are, zic ca era misto sa puna indicatori, adica sa vad in timp real ce se intampla acolo cu motorul, nu doar sa fiu anuntat cand ceva nu e in regula. La o masina "executive" eu zic ca trebuiau ceasurile alea.
De praf vroiam sa zic si eu, nici el nu e prea "executive". Dar m-am gasit eu sa comentez, zici ca e ghena la mine in masina.
marksman
12 Jul 2010, 09:55
Limuzina nu are nevoie de martori, se repara singura.
sorin1983
12 Jul 2010, 09:57
QUOTE(Filip @ 12 Jul 2010, 10:50)
un indicator presiune ulei, un indicator tensiune incarcare alternator
Buhahaha nivel dacia 1969. grow up
dr_mKe
12 Jul 2010, 10:02
Ia 190 pe GPS pe naiba !
Ia zi, a scos fum albastru la asa forja ? Ultima oara cand eu eram in spatele tau, cu gazul la 3/4 ca sa nu te pocnesc din spate, scotea limuzina fum albastrel
Maskatu
12 Jul 2010, 10:02
Nu stiti ca lui argon nu ii place sa stearga bordul de praf cu diversele chestii de prin comert, pe motiv ca nu ii place siliconul ce il au in componenta si bordul devine prea lucios. Ii place mai mult mat si plin de praf.
nici Dacia 1310 in ultimii ani nu mai avea indicator de presiune ulei, ca nici o masina mai noua de altfel. Fum albastru nu are de unde scoate ca nu consuma ulei, poate era de la curatarea calaminei si depunerilor, ca merg subturat de obicei, si cand incep sa-i dau tare e normal sa scoata ca se curata, se vede si pe capatul tobei in interior dupa o perioada de mers in oras batraneste e neagra si se ia pe deget, iar dupa un mers 3000rpm + devine curata si nu se mai ia nimic pe mana.
SorinCT
12 Jul 2010, 10:19
Se cheama rustic, ba!
Nu te baza pe ce indica GPS-urile din comert pentru ca au marja de eroare destul de mare.
IRONICK
12 Jul 2010, 10:20
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 11:19)
Fum albastru nu are de unde scoate ca nu consuma ulei, poate era de la curatarea calaminei si depunerilor, ca merg subturat de obicei, si cand incep sa-i dau tare e normal sa scoata ca se curata
La un test de compresie nu ai mai mult de 10 la cotetul tau.
Nu-s curios, atata timp cat toarce rotund, merge cu 200, nu consuma ulei si 6-7 % benzina ce motiv as avea?
marksman
12 Jul 2010, 10:23
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 10:22)
[...]merge cu 200
200 de lei, mai mult nu.
Cand o sa-i schimb gumele o sa fac poza si la 200, astea au DOT de 2005 si n'am riscat.
QUOTE(Maskatu @ 12 Jul 2010, 09:29)
Ai si unde sa mergi cu 200 la ora pe langa deva, sau in general in ROMANIA...
Pe A3 pe portiunile de coborari usoare, pe drept nu ia atat. Am fost in Ungaria, dar acolo stau la 138 fix, ca acolo amenzile sunt amenzi.
marksman
12 Jul 2010, 10:30
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 10:25)
[...]
Pe A3 pe portiunile de coborari usoare, cu toate panzele sus, pe drept nu ia atat.
ai uitat ce am scris in
bold
Apropos, gumele mai late nu influentiaza consumul, ma gandeam ca ar putea, dar sunt si mai confortabile la drum mai rau, gumele noi o sa fie 205/50/15, cel mai probabil Dunlop SP01 dupa ultimele cercetari.
cj98czh
12 Jul 2010, 10:39
QUOTE(dr_mKe @ 12 Jul 2010, 11:02)
scotea limuzina fum albastrel
Pe cuvantul tau??? se poate.... albastrel......
au imbatranit si copt semeringurile de supape ... boala masinilor care mai mult stau....... se poate oare asa ceva la limuzina????
Nu mai stiu ce ulei aveam atunci, parca Aral, la care am si zis ca a halit 1 litri la 6000 km, acum am verificat nivelul la Castrol 5w40 dupa 1500 km si e la max.
DragosP
12 Jul 2010, 10:50
D'ăla din bidon albastru?
Acu' se ecsplică de ce scotea fum albastru!
marksman
12 Jul 2010, 10:51
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 19:20)
[...] are 70.000 km incontestabili de reali[...]
QUOTE(argon @ 6 Jul 2010, 14:34)
e masina de argon delivery, atat fac eu de obicei, ~20.000-25.000 pe an, nu e asa mult..
QUOTE(dr_mKe @ 12 Jul 2010, 10:02)
Ia 190 pe GPS pe naiba !
Ia zi, a scos fum albastru la asa forja ? Ultima oara cand eu eram in spatele tau, cu gazul la 3/4 ca sa nu te pocnesc din spate, scotea limuzina fum albastrel
QUOTE(cj98czh @ 12 Jul 2010, 10:39)
Pe cuvantul tau??? se poate.... albastrel......
au imbatranit si copt semeringurile de supape ... boala masinilor care mai mult stau....... se poate oare asa ceva la limuzina????
Acum un an si o luna avea limuzina 70.000 km. Mai precis, din poze avea 70.528 km. In prezent, la 138 km/h (pe GiPieS), kilometrajul e de 84.892 km. Intr-un an limuzina a mers 14.364 km. Fum albastru, supape cu simeringuri coapte => masina care mai mult sta?
dogy_10
12 Jul 2010, 12:02
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 09:40)
Nu mai stiu ce ulei aveam atunci, parca Aral, la care am si zis ca a halit 1 litri la 6000 km, acum am verificat nivelul la Castrol 5w40 dupa 1500 km si e la max.
mai asteapta 5000 si sa vezi cum trebuie sa bagi litrul
hellcat
12 Jul 2010, 12:08
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 07:39)
din pacate pe la 170 zgomotul produs de gume e deranjant, trebuie neaparat sa le schimb
Mie asta mi-a placut mult.
Nasol ca motoarele 16v de Opel cum e Astra Clasic de exemplu vin de noi cu simeringuri coapte, toate consuma ulei dupa model Tdi..si in plus motorul nu e antichitate ca cel de Logan 8v, e cu tacheti hidraulici.
Totul a pornit ca ati pus botul la ce a zis doctorul, care a uitat sa mentioneze in propriul jurnal de Loganul propiu luat si scump pe deasupra, care a fost masina de teste la reprezentanta Dacia mai era si lovita si revopsita (prost pe deasupra) partial, a mea nu scoate fum albastru, ca sa faca asta ar trebui sa consume mult mai mult ulei.
SorinCT
12 Jul 2010, 12:20
Lasa sa coaca! Am eu set nou de vanzare
QUOTE(marksman @ 12 Jul 2010, 10:51)
Intr-un an limuzina a mers 14.364 km.
exact, plus aproape 6000 cu ala micu, plus inca minim 5000 cu alte masini de servici, da vreo 25.000.
Maskatu
12 Jul 2010, 12:33
Sa citez un coleg de forum.... "nu esti sofer adevarat, pana nu ai 3 trepte pana la scaun" .
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 10:22)
Nu-s curios, atata timp cat toarce rotund, merge cu 200, nu consuma ulei si 6-7 % benzina ce motiv as avea?
vezi ca mai era unu pe la cafenea, poate faceti o liniuta, parca Honda ii zice
aicea e lucruri serioase, nu cafenea.
@Maskatu, atata pe an, ca in total..stii treaba cu cat am io in marsalier?!
cj98czh
12 Jul 2010, 12:36
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 13:18)
Totul a pornit ca ati pus botul la ce a zis doctorul, care a uitat sa mentioneze in propriul jurnal de Loganul propiu luat si scump pe deasupra, care a fost masina de teste la reprezentanta Dacia mai era si lovita si revopsita (prost pe deasupra) partial, a mea nu scoate fum albastru, ca sa faca asta ar trebui sa consume mult mai mult ulei.
Nu stiu de ce, dar eu il cred pe doctorul......
Argoane normal ca ar trebui sa consume.... si daca iese fum albastru sigur consuma..... problema este ca tu nu recunosti....... nu degeaba tot schimbi tipurile de ulei asa des..... il papa..... si problema asta nu o rezolvi decat schimband semeringurile....... dar lasa tu sa ai masina perfecta si cu un consum mai mic decat al unui diesel
pana nu trebuie sa completez intre schimburi nu schimb nimic, si nu pe la simeringuri consuma, ci asa-s tachetii astia actionati cu ulei de la opeluri..consuma si cu motorul nou.
cj98czh
12 Jul 2010, 12:40
Argoane..... daca semeringurile de supapa sunt bune, segmentii sunt buni.... pe unde sa iasa ulei pe evacuare si sa apara fum albastru????
Repet.... la km ce ii are masina ta.... fumul albastru este dat de semeringurile de supapa coapte..... lasa tachetii.....
nustiu pe unde, vezi pe forumul Opel ca se plang ca le consuma chiar mai mult ca mie, masina noua !
consuma ulei, dar nu trebuie completat
damn
Maskatu
12 Jul 2010, 12:42
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 13:35)
aicea e lucruri serioase, nu cafenea.
@Maskatu, atata pe an, ca in total..stii treaba cu cat am io in marsalier?!
Pai daca toata ziua speli espero-ul si matiz-ul, normal ca folosesti marsalierul in exces, ca ba scoti matizu, pui limo inapoi, dai cu spatele, pac pac.
QUOTE(kog @ 12 Jul 2010, 12:41)
consuma ulei, dar nu trebuie completat
damn
pai nu, un litru in minus e peste reperul de minim pe joja.
cj98czh
12 Jul 2010, 12:42
Asa.... si ce te miri... este Opel.... aici vb. de masini argoane....
motorul e by Opel. Si ce, TDI nu-s masini?
cj98czh
12 Jul 2010, 12:44
ba da.....
dar acolo ai loc in portbagaj pt. sticluta de ulei.... la PD nu ajungi de la o revizie la alta fara completare.....
mancatoare de ulei in draci .... fumigene.... dar fiabile in timp si km.....
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 12:42)
pai nu, un litru in minus e peste reperul de minim pe joja.
mult, mie nu imi consuma atata de la un schimb la altul si nici 70k nu are si nici by opel nu e.
motoarele Dacia-Reno nu consuma ulei deloc daca sunt inmintile lor, alte motoare asa sunt..consuma by default.
marksman
12 Jul 2010, 13:01
QUOTE(kog @ 12 Jul 2010, 12:41)
consuma ulei, dar nu trebuie completat
damn
Normal, limuzina isi produce singura uleiul necesar atunci cand ajunge la minim. Pana atunci... consuma.
Merced
12 Jul 2010, 13:01
Cielo-ul maica-mii de ce nu consuma intre schimburi nimic? E motor Dacia-Reno?
nici Matizul nu consuma, problema e doar la 16v, am si zis mai sus.
andreiutzu
12 Jul 2010, 13:03
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 13:18)
Nasol ca motoarele 16v de Opel cum e Astra Clasic de exemplu vin de noi cu simeringuri coapte, toate consuma ulei dupa model Tdi..si in plus motorul nu e antichitate ca cel de Logan 8v, e cu tacheti hidraulici.
vezi tu argoane motorul ala 8v antichitate cum e el nu papa ulei pe la 84 de mii de km cum are limousina ta!
apoi eu nu inteleg cum draq se facea ca atunci cand si-a luat doftoru masina o cam ridicai in slavi domne! ca masina buna si mai ieftina in comparatie cu banii pe care ii dadusera altii pe Loganuri noi! poate ne explici si noua de ce subit masina doftorului e asa nashpa...ca a fost masina de teste,a fost revopsita partial si mai mult decat atat acum a fost si a draq de scumpa!
cj98czh
12 Jul 2010, 13:04
ca nu e limuzina de aia.... si nu a stat atat timp nefolosit ca sa aiba ce sa se coaca
Argoane am avut aproape un an un Executive pe mana..... si nu imi amintesc sa pape ulei.... si am facut ceva km cu el...
bine ai facut ca n'ai dat 25.000 pe un Passat TDI, si ai luat un tomberol de Logan nou, important e ca nu consuma ulei
QUOTE(andreiutzu @ 12 Jul 2010, 13:03)
poate ne explici si noua de ce subit masina doftorului e asa nashpa...ca a fost masina de teste,a fost revopsita partial si mai mult decat atat acum a fost si a draq de scumpa!
simplu..ochi pentru ochi
sa vezi ce secsii stau flocii inglodati in vopseaua intarita pe capota
marksman
12 Jul 2010, 13:07
Orice motor consuma ulei. Un motor "in mintile lui" consuma insa o cantitate neglijabila si pe care nu o poti estima din indicatiile jojei.
Antichitate sau nu, 1.4(6) 8v MPI de la Renault e un motor fiabil, daca ai grija de el.
@argon: in privinta masinii doctorului, las-o ca macane... Saptamanal vad masina aia, ba mai mult, am si condus-o de vreo doua ori. N-am avut ce sa-i reprosez, decat becul ars la bricheta
Cat despre Passat, lasa-te de comentarii, ca nu ai 25.000 de coco sa-i decartezi pe un Passat nou. Am neamuri cu masini de 25k+ E si stiu si preturile la revizii si la consumabile. Si stii ce e culmea? Ca alora nu le "pute" Loganul asa cum iti "pute" tie. Nu de alta, dar au avut Espero pe cand tu probabil doar visai la Estate.
Merced
12 Jul 2010, 13:10
Acuma vad care-i smecheria. Tre sa faca 20.000 de post-uri si cum la Cafenea nu se contorizeaza...
andreiutzu
12 Jul 2010, 13:11
da' poate ne explici si noua cum era isteitu cea mai fiabila masina inainte de limousina asta mancatoare de oloi!
la ce draq sa dau 25 de mii de oiro pe un VW ? de banii aia imi iau 3 loganuri si ma tin mai mult decat VW ala de 25 de mii de oiro.
DragosP
12 Jul 2010, 13:14
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 13:42)
Eu cre' că-s motoare...
marksman
12 Jul 2010, 13:17
QUOTE(andreiutzu @ 12 Jul 2010, 13:11)
la ce draq sa dau 25 de mii de oiro pe un VW ? [...]
Un motiv ar fi pentru ca iti permiti masina aia.
bucatzel
12 Jul 2010, 13:21
QUOTE(argon @ 12 Jul 2010, 13:35)
aicea e lucruri serioase, nu cafenea.
Esti sigur?
Ca eu unul am mici dubii...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.